مدیرعامل مجموعه دکتر تامین عنوان کرد:

تولیدکنندگان داخلی توانایی تامین مصالح موردنیاز مسکن ملی را دارند

تولیدکنندگان داخلی توانایی تامین مصالح موردنیاز مسکن ملی را دارند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۳۵ | ۱۴۰۲/۰۷/۲۸

مدیرعامل مجموعه دکتر تامین گفت: قطعا تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در داخل کشور این توانایی را خواهند داشت تا مصالح مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن را تامین کنند و با توجه به نمایشگاه هایی که در سطح کشور برگزار می شود به طور قطع می توان گفت تمامی تجهیزات و مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان در داخل کشور تولید می شود.

محمد وعیدی در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: دکتر تامین، به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی و تولیدکننده انواع تجهیزات ساختمانی (با برند MPJ) همواره در تلاش است که با ارائه بهترین خدمات و با کیفیت ترین محصولات، رضایت فعالین حوزه ساخت و ساز و ساکنین نهایی ساختمان ها را تا بیشترین میزان ممکن به دست آورد.

وی در ادامه گفت: مجموعه دکتر تامین، طیف وسیعی از خدمات و محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا خرید محصولات با کیفیت برای ساختمان سازی و مدیریت پروژه های ساختمانی را با ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود، برای تمامی فعالان این صنعت آسان کند.

مدیرعامل شرکت دکتر تامین همچنین افزود: مجموعه دکتر تامین سعی کرده است تا با ایجاد یکپارچگی در صنعت ساختمان، کلیه زیرساخت های لازم در حوزه تامین محصولات و تجهیزات مورد نیاز را برای فعالان این صنعت ایجاد نماید.

وعیدی ادامه داد: در بحث تامین محصولات، مجموعه دکتر تامین به واسطه داشتن 15 کارخانه با برند MPJ که با رویکرد یک خانه یک برند در حال تولید محصولات موردنیاز این صنعت است و در حوزه توزیع نیز مجموعه دکتر تامین توانسته است علاوه بر محصولات برند MPJ با کمک دیگر شرکای تجاری خود که از ابتدا تا انتهای پروژه می توانند در کنار فعالان صنعت ساختمان باشند در جهت تامین خواسته های این صنعت فعالیت کند.

وی همچنین گفت: یکی از محاسن مجموعه دکتر تامین این است که مستقیما با سازندگان در ارتباط است و در طرف مقابل نیز ارتباط مستقیمی با تولیدکنندگان دارد و قادر است متریال موردنیاز را برای پروژه ها با کمترین دخالت تامین کند.

مدیرعامل شرکت دکتر تامین ادامه داد: علاوه بر تامین مصالح در پروژه ها مجموعه دکتر تامین خدمات مشاوره فنی و مهندسی، خدمات حرفه ای در حوزه هوشمندسازی، تامین مالی پروژه های ساختمانی را نیز برای سازندگان مسکن ارائه می کند.

وی همچنین افزود: در حوزه خدمات مالی پروژه ها نیز سعی کرده ایم از طریق ارتباطاتی که با بانک های مختلف ایجاد کرده ایم، دغدغه مالی برای تامین سرمایه پروژه ها را برای سازندگان برطرف کنیم، ما در این زمینه برای اولین بار چند طرح را به صورت پایلوت در سطح کشور اجرا می کنیم اما نیاز است تا این زنجیره کامل تر شود که در طی این مدت اقدامات اولیه را به صورت جدی انجام داده ایم تا این ایده را اجرایی کنیم.

محمد وعیدی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا تولیدکنندگان داخلی در حوزه مصالح ساختمانی قادر به تامین مصالح موردنیاز برای طرح نهضت ملی هستند؟ توضیح داد: قطعا تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در داخل کشور این توانایی را خواهند داشت تا مصالح مورد نیاز این طرح را تامین کنند، با توجه به نمایشگاه هایی که در سطح کشور برگزار می شود به طور قطع می توان گفت تمامی تجهیزات و مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان در داخل کشور تولید می شود و حتی در برخی صنایع مانند سیمان و فولاد مازاد مصرف داخلی تولید محصول انجام می شود که این موضوع باعث شده است تا نیم نگاهی نیز به بازارهای صادراتی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت دکتر تامین در پایان گفت: مجموعه دکتر تامین برای اینکه بتواند محصولات باکیفیت ایرانی را وارد بازارهای صادراتی کند سعی کرده است تا در نمایشگاه های بین المللی دیگر کشورها نیز حاضر باشد و همچنین دفاتر این مجموعه در کشورهای آلمان، روسیه و ترکیه برای کمک به امر صادرات محصولات ایرانی در حال فعالیت هستند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman