معرفی خدمات دکتر تامین در سال 1402

معرفی خدمات دکتر تامین در سال 1402
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۶ | ۱۴۰۲/۰۲/۰۶

دکتر تامین مرجع آنلاین برای خرید مصالح و ارائه خدمات ساختمانی است. در هنگام ساخت یک ساختمان بدون شک به مصالح، اتصالات و تجهیزات بسیاری نیاز خواهید داشت؛ مهم‌ترین خدمت مجموعه دکتر تامین، تامین اقلام مورد نیاز همین بخش است.

به گزارش اخبار ساختمان، به‌طورکلی می‌توان گفت که صنعت ساختمان، صنعتی پر پیچ و خم و همراه با چالش‌های بسیار است. ساخت یک ساختمان به عنوان محل زندگی یا محل کسب و کار، هرچند بسیار زیباست اما بدون شک دشواری‌های و سختی‌های خاص خود را به همراه دارد.

 

درست همین‌جا است که نیاز به یک مرجع مطمئن و معتبر حس خواهد شد؛ مرجعی که بتواند در تمام طول ساخت‌وساز همراه ما باشد و از ما پشتیبانی کند. مجموعه دکتر تامین، بهترین نمونه برای چنین مرجعی است و می‌تواند در تمام مراحل از صفر تا صد ساخت و ساز در کنار سازندگان باشد. این مجموعه خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این مطلب، قصد داریم با جدیدترین خدمات دکتر تامین در سال 1402 آشنا شویم.

 

معرفی مجموعه دکتر تامین

 

معرفی مجموعه دکتر تامین

 

دکتر تامین مرجع آنلاین برای خرید مصالح و ارائه‌ی خدمات ساختمانی است. در هنگام ساخت یک ساختمان بدون شک به مصالح، اتصالات و تجهیزات بسیاری نیاز خواهید داشت؛ مهم‌ترین خدمت مجموعه دکتر تامین، تامین اقلام مورد نیاز همین بخش است.

 

از جمله خدمات و ویژگی‌های دکتر تامین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

*  معرفی برترین برندها در زمینه تجهیزات ساختمانی
*  ارائه مشاوره رایگان برای خرید مصالح
*  فراهم‌کردن امکان مشاهده، مقایسه و آگاهی از قیمت محصولات در وب‌سایت
*  ارائه محصولات بهترین برندها با کمترین قیمت به دلیل حذف واسطه‌ها
*  امکان ثبت سفارش و پرداخت آسان در هر ساعت از شبانه‌روز
*  ارسال کالا به سراسر ایران و تحویل در محل مورد نظر

 

جدیدترین خدمات دکتر تامین در سال 1402

 

مجموعه دکتر تامین صرفاً یک فروشگاه مصالح ساختمانی نیست. این مجموعه تصمیم گرفته است تا در سال جدید، محدوده خدمات خود را نیز گسترش دهد و در جهت رفاه حال سازندگان و مشتریان خود، گام‌های تازه‌ای بردارد.

 

از جمله جدیدترین خدماتی که دکتر تامین در سال جدید به مخاطبان خود ارائه می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

  • تامین آسایش پایدار

این طرح می‌تواند برای سه دسته از افراد که با صنایع ساختمان در ارتباط هستند، مفید باشد؛ سازندگان، پیمانکاران و البته ساکنان ساختمان. این طرح در پنج گام محقق خواهد شد:

 

1.  شناخت انسان، نیازمندی‌ها و فیزیولوژی او به عنوان بهره‌بردار نهایی مسکن
2.  طراحی ساختمان با هدف ایجاد آسایش برای مخاطب
3.  تولید و تامین تجهیزات ساختمانی مورد نیاز بر اساس طرح
4.  مدیریت‌کردن پروژه‌های ساخت‌وساز به شیوه درست
5.  تحقق هدف «یک خانه، یک برند» و ارائه خدمات گارانتی و امداد خانه

 

در گام اول، گروه تحقیقاتی این مجموعه با پژوهش‌های گسترده بر فیزیولوژی انسان، حالت مطلوب مواردی مانند سرمایش و گرمایش، میزان نور مورد نیاز و سایر امکانات مورد نیاز افراد ساکن در ساختمان را بررسی کرده‌اند.

 

پس از شناخت نیازهای انسان و پیدا کردن حالت مطلوب برای رفاه او، گام دوم طراحی با هدف ایجاد آسایش و رفاه برای افراد است. تولید و تامین تجهیزات براساس طراحی‌‌های انجام شده و بهینه‌سازی ساختمان به عنوان گام سوم این طرح پیاده‌سازی شده است.

 

در گام چهارم، دکتر تامین با همکاری سازمان مدیریت صنعتی، دوره‌های اجرایی ساخت و ساز از جمله دوره‌های DBA، MBAو Post DBA را برگزار می‌کند. با برگزاری این دوره‌ها، مدیران پروژه‌ها می‌توانند بر تمام مباحث جانبی صنعت ساختمان تسلط پیدا کنند و پروژه‌های کلان ساخت‌وساز به صورت بهینه مدیریت شوند.

 

مجموعه دکتر تامین برای ارائه بهتر خدمات و انتقال دانش و تجربه به پروژه‌های جدید، تمام فعالیت‌های ساخت یک پروژه را به ۴ مرحله‌ی پیش از پروژه، شروع پروژه، اجرا و پایان پروژه تقسیم کرده است و در تمام این مراحل سازندگان عزیز را همراهی می‌کند.

 

  • زنجیره تولید کالا

 

ایجاد یک زنجیره برای تولید و البته تامین مصالح ساختمانی و تجهیزات مربوط به آن نیز از دیگر خدمات دکتر تامین در سال 1402 به شمار می‌رود. نقش دکتر تامین در این بخش، مدیریت و یکپارچه‌سازی این زنجیره است؛ از تامین مواد اولیه تا ارائه تجهیزات و مصالح به سازندگان، همگی زیر نظر دکتر تامین انجام می‌شود. هدف نهایی نیز ارائه محصولات درخور و شایسته سازندگان ایرانی است.

 

  • تامین مالی پروژه‌ها

 

تامین مالی برای پروژه‌های ساختمانی، همیشه یکی از دغدغه‌های سازندگان بوده است و بسیاری از پروژه‌های به دلیل وضعیت موجود در بازار مصالح، لغو شده‌اند. دکتر تامین با آگاهی بر وجود این مشکل، رویکرد‌ی تازه را برای تامین مالی پروژه‌ها ارائه داده است و این مورد از جدیدترین خدمات این مجموعه در سال 1402 است.

 

در این سیستم نوین تامین مالی زنجیره‌ای، یک سر آن تولید‌کنندگان صنعتی قرار گرفته‌اند و در سمت دیگر، سازندگان قرار دارند. مجموعه دکتر تامین نیز به‌عنوان واسطه بین این دو و البته بانک‌ها (به‌عنوان تأمین‌کننده مالی) قرار می‌گیرد.

 

اجرای طرح تامین مالی پروژه‌ها برای دریافت کنندگان تسهیلات، شبکه بانکی و به طور کلی ساخت و ساز در کشور مزایای بسیاری دارد. دریافت کمک‌های فنی و خدمات آموزشی، تامین مصالح مورد نیاز در ازای تنظیم قرارداد، کاهش یافتن نوسانات درآمد و افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های جانبی از جمله مزایای این طرح برای سازندگان است.

 

روش‌های تامین مالی پروژه‌های ساختمانی به صورت زیر است:

-اعتبار اسنادی داخلی (LC)

-گواهی اعتبار مولد (اوراق گام)

-کارت خریداری اعتباری؛ ویژه بهره برداران (ساکنین نهایی) ساختمان

برای اطلاع دقیق از جزییات این روش‌ها و مزایای هر یک اینجا کلیک کنید.

 

  • مشاوره‌های فنی و تخصصی

 

برای ساخت یک بنا، تنها تجربه کافی نیست و نیاز به دانش و تخصص متخصصان نیز در تمامی مراحل احساس خواهد شد. بسیاری از مالکان، کارفرمایان و حتی سازندگان به مشاوره‌های فنی و تخصصی نیاز دارند. از جدیدترین خدماتی که دکتر تامین در سال 1402 به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مشاوره‌های فنی و تخصصی است.

 

خدمات دپارتمان مشاوره دکتر تامین:

 

1.  انتخاب تجهیزات و مصالح مناسب
2.  تولید محصولات جدید متناسب با نیاز شما
3.  ارائه دکترین ساخت‌وساز برای مدیریت بهتر پروژه
4.  مهارت‌افزایی برای مجریان ساختمانی از طریق آموزش

 

  • ایجاد شبکه کشوری دکتر تامین

 

و در آخر، گسترش محدوده فعالیت خارج از پایتخت، از دیگر خدماتی است که دکتر تامین به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. دکتر تامین در حال حاضر در 13 استان از کشور عزیزمان شعبه دارد و در سال جدید، فعالیت و تعداد دفاتر نیز افزایش خواهد داشت. علاوه بر دفاتر فعال در سراسر کشور، تأسیس نمایشگاه‌های دائمی نیز به عنوان یکی از خدمات جدید دکتر تامین در سال 1402  است. این نمایشگاه‌ها با هدف ارائه‌ی به‌روزترین محصولات ساختمانی، آسان کردن ارتباط مستقیم، مشاهده محصولات و تبادل نظرات و دریافت سریع کلیه خدمات مجموعه توسط فعالان صنعت ساختمان است. در مرحله‌ی اول ۹ نمایشگاه دائمی در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده و ۴ نمایشگاه دائمی دیگر نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

 

ارتباط با دکتر تامین

 

ارتباط با دکتر تامین

 

هدف اصلی دکتر تامین، رفاه حال مشتریان و بهبود روند ساخت و ساز از طریق ارائه خدمات متنوع به سازندگان عزیز است؛ این مجموعه همواره به دنبال راهکاری است تا بتواند مشکلات موجود بر سر راه سازندگان را بردارد و مسیر همواری برای تحقق اهداف آنان ایجاد نماید. خدمات ارائه شده دکتر تامین در سال 1402 نیز بخشی از همین برنامه است. علاوه‌بر خدمات ذکر شده شما می‌توانید محصولات ساختمانی برندهای مختلف و قیمت شیرآلات و سایر تجهیزات ساختمانی را در وب‌سایت این مجموعه مشاهده کنید.  برای ارتباط با این مجموعه، شما می‌توانید از طرق زیر اقدام نمایید:

  • وب‌سایت: WWW.DRTAMIN.COM
  • تلفن تماس: 48436 – 021
  • آدرس دفتر تهران: سعادت‌آباد، بلوار صراف‌ها جنوبی، خیابان نوزدهم شرقی، پلاک ۱۰

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman