مدیرعامل این شرکت مطرح کرد:

دکتر تامین با نگاه 360 درجه به بازار صنعت ساختمان می آید

دکتر تامین با نگاه 360 درجه به بازار صنعت ساختمان می آید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۲ | ۱۴۰۲/۰۶/۱۱

مدیرعامل شرکت دکتر تامین گفت: حوزه فعالیت ما در سطح کشور بسیار گسترده است و برای اولین بار هایپرهای ساختمانی با متراژهای مختلف را در 13 استان مختلف راه اندازی کرده ایم، که فضایی برای تعامل نزدیکتر بین مجریان، سازندگان و مصرف کنندگان و همچنین آشنایی با خدمات مجموعه دکتر تامین است.

محمد وعیدی در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: ما در مجموعه دکتر تامین سعی کرده ایم برای اولین بار یک نگاه 360 درجه به صنعت ساختمان داشته باشیم تا کلیه مشکلات ذینفعان صنعت ساختمان را شناسایی و برای آن راهکار ارائه کنیم، در این مسیر ما سه گروه ذینفع اصلی در صنعت ساختمان تعریف کرده ایم که شامل سازندگان مسکن و انبوه سازان، مجریان مسکن و ساکنان ساختمان هستند.

مدیرعامل شرکت دکتر تامین ادامه داد: ما سعی کرده ایم با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود در صنعت ساختمان این مشکلات را به صورت دقیق شناسایی کنیم و توسط تیم های تحقیقاتی راهکارهای کاربردی و مناسب برای این مشکلات اجرا کنیم، برای مثال در حوزه مجریان ساخت کارهای مختلفی انجام داده ایم که از جمله آنها می توان به طراحی سبد کالای تامین پروژه های ساختمانی است تا دغدغه تامین مصالح برای سازندگان را حل کنیم که بخشی از محصولات این سبد کالایی محصولات تولیدی مجموعه دکتر تامین است و بخش دیگر سبد نیز از طریق شرکای تجاری مجموعه هستند که در حوزه های مختلف به ما در تکمیل سبد کالای تامین پروژه های ساختمانی کمک می کنند.

وی در ادامه گفت: موضوع دوم بحث خدمات مشاوره ای و بحث اجرا است که ما در برخی از حوزه ها مانند تاسیسات مکانیکال، هوشمندسازی و ... هم خدمات فنی و مشاوره ای را به مشتریان ارائه می کنیم و در بعضی از بخش ها در حوزه اجرا نیز به مجریان پروژه ها کمک می کنیم.

وعیدی همچنین گفت: در حوزه خدمات مالی پروژه ها نیز سعی کرده ایم از طریق ارتباطاتی که با بانک های مختلف ایجاد کرده ایم، دغدغه مالی برای تامین سرمایه پروژه ها را برای سازندگان برطرف کنیم، ما در این زمینه برای اولین بار چند طرح را به صورت پایلوت در سطح کشور اجرا می کنیم اما نیاز است تا این زنجیره کامل تر شود که در طی این مدت اقدامات اولیه را به صورت جدی انجام داده ایم تا این ایده را اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت دکتر تامین افزود: برای مجریانی که در بخش تاسیسات مکانیکال، تاسیسات الکتریکال، تجهیزات آشپزخانه و... فعالیت می کنند نیز سعی کرده ایم باشگاه مجریان ایجاد کنیم و با جذب این مجریان در رده های مختلف، کار آموزش را برای این گروه انجام می دهیم و در آینده نزدیک نیز موضوع معرفی بازار کار را نیز برای این گروه در برنامه داریم.

وی ادامه داد: در حوزه آخر که بهره برداران و ساکنین را شامل می شود و هدف اصلی ما نیز محسوب می شود نیز 2 راهکار اصلی برای آنها تعریف کرده ایم. رویکرد اول در این زمینه موضوع هوشمند سازی ساختمان است، به این شکل که اولویت ما در طراحی کلیه محصولاتی که در مجموعه دکتر تامین تولید می شوند از جمله سیستم های آشپزخانه، سیستم تهویه، سیستم سرمایش و گرمایش و... به صورت یکپارچه و توسط یک پروتکل و با یک اپلیکیشن مدیریت شوند و رویکرد دوم نیز بحث امدادخانه است که در آن خدمات پس از فروش به صورت یکپارچه ارائه شود و بهره برداران واحد مسکونی دغدغه ای بابت برطرف کردن مشکلات موجود در این حوزه را نداشته باشند.

وعیدی توضیح داد: به طور کلی مدل اصلی فعالیت ما در مجموعه دکتر تامین مدل تامین آسایش پایدار است، تا بتوانیم آسایش پایداری برای بهره بردار نهایی یا مصرف کننده واحد مسکونی انجام شود.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد کد محصول در پکیج های توزیع مجموعه دکتر تامین قرار دارد؟ گفت: در سبد کالایی که توسط مجموعه دکتر تامین طراحی شده است به لحاظ ریالی چیزی در حدود 20 درصد از متریال یک پروژه از تولیدات مجموعه دکتر تامین است که شامل 34 محصول است.

مدیرعامل شرکت دکتر تامین در پایان گفت: حوزه فعالیت ما در سطح کشور بسیار گسترده است و برای اولین بار هایپرهای ساختمانی با متراژهای مختلف را در 13 استان مختلف راه اندازی کرده ایم، که فضایی برای تعامل نزدیکتر بین مجریان، سازندگان و مصرف کنندگان و همچنین آشنایی با خدمات مجموعه دکتر تامین است، بنابراین فضاهایی که در استان های مختلف ایجاد کرده ایم معمولا از ابتدای پروژه در تامین مصالح تا انتهای پروژه (در بعضی استان ها حتی طراحی دکوراسیون منزل) به مشتریان خدمات ارائه می کنند.



اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman