معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد:

صدور 3.5 میلیون سند روستایی در کشور

صدور 3.5 میلیون سند روستایی در کشور
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۰۸ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۴

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از صدور ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار سند در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر کشور خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدرضا در مراسم افتتاح طرح هادی روستای دزک با اشاره به اینکه با همکاری سازمان ثبت و اسناد کشور تاکنون 3 میلیون و 500 هزار سند در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت صادر شده است، اظهار داشت: با وجود 14 میلیون بازدید و کار فنی این اقدام در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بهسازی و نوسازی بافت‌های با ارزش و گردشگری روستاها در حال حاضر در کشور به خوبی انجام می‌شود، افزود: تأمین و واگذاری نیز برای ساخت و ساز افراد نیازمند در کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری طی سال‌های گذشته جهش مناسبی در حوزه اقدامات عمرانی صورت گرفته است، اضافه کرد: سال گذشته بیش از 52 میلیارد تومان اعتبارات و تسهیلات در حوزه قیر استان در 200 پروژه عمرانی اختصاص یافت.

شاملو با بیان اینکه شاخص برخورداری چهارمحال و بختیاری در تهیه طرح هادی روستایی صددرصد و در زمینه اجرا 60 درصد است، ادامه داد: میانگین برخورداری از طرح هادی روستایی در کشور 50 درصد است.

وی از تدوین تفاهم‌نامه‌ای در زمینه گردشگری با استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در بحث ایمن سازی روستاهای در معرض حادثه 26 میلیارد تومان برای این استان اعتبار مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: امیدواریم درحوزه سهمیه قیر استان مصوبه هفته جاری سهمیه‌ مناسبی در اختیار چهارمحال و بختیاری قرار دهد.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،روستایی ،طرح هادی ،سند 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman