رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولادی ایران:

تشکل های حوزه سازه های فولادی باید زیرمجموعه اتاق بازرگانی تشکیل شوند

تشکل های حوزه سازه های فولادی باید زیرمجموعه اتاق بازرگانی تشکیل شوند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۰۹ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولادی ایران در مورد وضعیت تشکل های حوزه فولاد اظهار داشت: متاسفانه در سال های اخیر انجمن هایی در کشور به ثبت می رسد اما زیرمجموعه مشخص نیست و یک انجمن از طرف اداره کار و دیگری از طرف اتاق بازرگانی به ثبت می رسد که این امر سبب چند دستگی می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد حبیبی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولادی ایران در مورد وضعیت تشکل های حوزه فولاد اظهار داشت: متاسفانه در سال های اخیر انجمن هایی در کشور به ثبت می رسد اما زیرمجموعه مشخص نیست و یک انجمن از طرف اداره کار و دیگری از طرف اتاق بازرگانی به ثبت می رسد که این امر سبب چند دستگی می شود.

وی ادامه داد: انجمن ها فعالیتی در قالب شخصی و خصوصی هستند و دولتی نیست و معمولا اداره ای که مافوق انجمن ها محسوب می شود اتاق بازرگانی است؛ از اینرو انجمن ها و تشکل ها باید زیرمجموعه اتاق بازرگانی تشکیل شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولادی ایران عنوان کرد: صنف ها و انجمن ها بر اساس نیاز جمع می شوند تا برای صنف خودشان مطالبه گری داشته باشند و از این جهت همکاری تشکل ها در پیشبرد اقدامات موثر است.

حبیبی سپس با اظهار امیدواری برای توسعه تشکل ها در کشور گفت: از دلایل بالا رفتن قیمت مسکن در کشور این است که مصالح اولیه از جمله سیمان و فولاد در دست دولت است که باید با قیمتی به دست مصرف کننده برسد تا تورم قیمتی رخ ندهد، در این راستا تشکل ها همیار یکدیگر هستند که امید است مصالح اولیه از طریق کارخانه ها به دست مصرف کننده برسد.

برچسب ها:

سازه های فولادی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman