صنعتی سازی ساختمان در گِرو افزایش سهم سازه های فولادی است

صنعتی سازی ساختمان در گِرو افزایش سهم سازه های فولادی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۷ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

مدیر آموزش شورای مرکزی نظام مهندسی گفت: تجربه و دانش نظام مهندسی از لحاظ ساختاری راجع به سازه های فولادی در مقایسه با نیاز کشور و فعالان صنعت کشور مناسب نیست.

به گزارش اخبار ساختمان، بیت‌الله بدرلو مدیر آموزش شورای مرکزی نظام مهندسی در پنل "سازه های فولادی و آموزش" با اشاره به بازرسی‌ نظام مهندسی در حوزه صنعت ساختمان اظهار داشت: تجربه و دانش نظام مهندسی از لحاظ ساختاری راجع به سازه های فولادی در مقایسه با نیاز کشور و فعالان صنعت کشور مناسب نیست.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۹۰ درصد ساختمان های شهری متشکل از سازه های بتنی است گفت: در نظام مهندسی تلاش بر این است که با همکاری سایر انجمن ها و کنفرانس سازه فولاد بتوان دانش اعضا صنف را با برگزاری دوره های آموزشی و همایش های ملی با تمرکز بر ملاحظات سازه های فولادی از طراحی، ساخت و اجرای افزایش داد.

مدیر آموزش شورای مرکزی نظام مهندسی خاطرنشان کرد: نظام مهندسی این آمادگی را دارد در تعامل با مهندسین در بخش طراحی و اجرا به ویژه در حوزه بازاریابی، این قشر را با عنوان سفیر سازه های فولادی شناخته و با افزایش سهم سازه های فولادی در صنعت ساختمان به سمت صنعتی سازی ساختمان حرکت کرد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman