خبر خوش برای ساکنان مسکن مهر پاکدشت

خبر خوش برای ساکنان مسکن مهر پاکدشت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۳ | ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با پیگیری مسوولان شهرستان و همکاری استانداری تهران و مدیران استانی، ساکنان مسکن مهر پاکدشت صاحب درمانگاه و سالن ورزشی می‌شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی یوسفی جمارانی گفت: پروژه مسکن مهر موسوم به امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت در زمینی به مساحت 150 هکتار احداث شده و بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند.

وی افزود: این مجموعه عظیم مسکونی از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد که مهمترین آن نبود مرکز درمانی و نیز سالن ورزشی است که رفع این کمبود با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسوولان شهرستانی و همراهی استانداری و ادارات کل مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: سرانجام با موافقت وزاررت راه و شهرسازی، مقرر شد تا ۱۰ درصد عوارض برای تامین سرانه‌ها به شهرداری پاکدشت تحویل داده شود که این مهم برای نخستین بار در شهرستان‌های استان تهران انجام شده و سرانه‌های این شهرک در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

جمارانی اظهار داشت: شهرداری با در اختیار گرفتن سرانه این مجموعه، قادر خواهد بود تا فضای لازم برای ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی، تجاری و امکانات مورد نیاز ساکنین را ایجاد کند.

وی ادامه داد: فرمانداری پاکدشت نیز در کنار دستگاه‌های خدمات‌رسان و از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده یک سالن ورزشی، مرکز درمانی و مدیریت بحران را احداث می‌کند.

فرماندار پاکدشت از احداث مرکز جامع سلامت در این مجموعه خبر داد و افزود: عملیات احداث مرکز جامع سلامت مسکن مهر امام رضا(ع) در زیربنای هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود و تلاش می‌شود ظرف مدت یک سال این پروژه اجرا و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: ایجاد پل روگذر برای دور برگردان ورودی به مسکن مهر و نیز احداث بوستان و فضای سبز و مراکز فرهنگی از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شهرداری پاکدشت احداث می‌شود.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است. مسکن مهر امام رضا(ع) بیش از 9 هزار واحد مسکونی دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر پاکدشت 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman