فرماندار پاکدشت مطرح کرد:

وجود سکونتگاه‌های غیررسمی در پاکدشت

وجود سکونتگاه‌های غیررسمی در پاکدشت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۵ | ۱۳۹۹/۰۱/۳۰

فرماندار پاکدشت با اشاره به افزایش سرانه‌های خدماتی برای ساکنان مسکن مهر گفت: در این زمینه درخواست تخصیص ۳ الی ۴ زمین از اداره راه و شهرسازی صورت گرفته تا با اختصاص این مهّم ساخت این مراکز در سال ۹۹ آغاز شود.
سرانه‌های خدماتی ساکنان مسکن مهر پاکدشت افزایش می‌یابد


۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ استانها استان تهران نظرات

تهران| سرانه‌های خدماتی ساکنان مسکن مهر پاکدشت افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم در پاکدشت، هادی تمهیدی امروز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران که با اولویت بازآفرینی شهری، تولید مسکن و توسعه حوزه حمل و نقل و همچنین تسریع در روند اجرایی پروژه ملی کمربندی جنوبی پاکدشت برگزار شد با اشاره به موضوع تأمین مالی پروژه جنوبی کمربندی اظهار داشت: مبلغ توافقی در ابتدای اجرای پروژه 220 میلیارد تومان بود که اکنون با توجه به تورم این مبلغ افزایش یافته است.

وی سپس به بحث طرح جامع این شهرستان اشاره کرد و افزود: در طرح جامع که در سال 96 به تصویب رسیده بود بخشی از اراضی که در سال 74 در حریم شهر بودند از حریم خارج و اکنون دیگر شهرداران هیچ‌گونه تصدی و تولیتی در این حوزه‌ها ندارند که این باعث قطع خدمات شده است.

فرماندار شهرستان پاکدشت همچنین با اشاره به طرح ثبت‌نام طرح مسکن ملی در 3 شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد تصریح کرد: بحث ثبت‌نام‌ها در فاز نخست انجام شده است و پس از پایش نیاز به اجرایی شدن ثبت‌نام در فاز دوم بود که در فاز دوم هنوز نتایج پایش با توجه به شیوع ویروس کرونا مشخص نشده است.

تمهیدی با اشاره به وجود سکونتگاه‌های غیررسمی در شهرستان پاکدشت گفت: بحث سکونتگاه‌های غیررسمی به ویژه محله زینبیه پاکدشت دارای اهمیت بسیار است تا بتوانیم با ساخت محله جدید در محلی مناسب‌تر و پایدارتر ساکنان این محله را جابه جا کنیم.

وی در پایان با اشاره به افزایش سرانه‌های خدماتی برای ساکنان مسکن مهر خاطرنشان کرد: در این زمینه از اداره راه و شهرسازی برای تخصیص 3 الی 4 زمین برای افزایش سرانه‌های خدماتی درخواست شده است تا با اختصاص این مهّم ساخت این مراکز در سال 99 آغاز شود.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman