با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء انجام شد؛

ساخت ۱۵ هزار مسکن برای مددجویان

ساخت ۱۵ هزار مسکن برای مددجویان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۵۰ | ۱۳۹۸/۰۴/۲۵

تفاهم‌نامه همکاری سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) برای حمایت از ساخت مسکن مددجویان امضا شد.
به گزارش اخبار ساختمان، قرار است با همکاری قرارگاه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و افراد دارای معلولیت زیرپوشش، با متراژ ۷۵ مترمربع در مناطق روستایی و شهری ساخته شود.

این تفاهمنامه را رئیس سازمان بهزیستی کشور و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا امضا کردند.

قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار مسکن برای خانواده‌های زیرپوشش ساخته شده و چند هزار واحد در دست ساخت است، گفت: ۱۱۳ هزار خانوار پشت نوبت دریافت مسکن هستند و افراد دارای معلولیت از پرداخت هزینه‏‌های صدور پروانه ساختمانی، آماده‏‌سازی زمین، عوارض نوسازی و همچنین هزینه انشعاب آب، برق، گاز و دفع فاضلاب منطبق با الگوی مسکن معاف هستند.

قبادی‌دانا همچنین از واگذاری نخستین مسکن مددجوی نوسازی‌شده در سیل امسال خبر داد و گفت: هفته آینده با واگذاری مسکن مددجویی به خانواده‌های زلزله‌زده غرب کشور پروژه احداث مسکن مددجویان در کرمانشاه به پایان خواهد رسید.

معاون وزیر رفاه ادامه داد: از سال ۹۴ ساخت مسکن برای ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول آغاز شد که ۶ هزار و ۲۵۰ واحد واگذار شده و ۶ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در دست احداث است و با همراهی خیران به زودی تکمیل می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با مدیریت جهادی می‌توانیم در خدمت‌رسانی به افراد دارای معلولیت، عدالت را برقرار کنیم.

صداوسیما

برچسب ها:

مسکن ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman