به علت ایجاد وضعیت آشفته در بازار مسکن؛

دولت و مجلس باید محاکمه شوند

دولت و مجلس باید محاکمه شوند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۰ | ۱۳۹۹/۰۶/۰۵

نماینده بافق در مجلس گفت: دولت باید برای عدم ساخت مسکن و عدم برنامه ریزی مناسب در این حوزه و مجلس برای عدم نظارت بر ترک فعل دولت و ایجاد وضعیت آشفته در بازار مسکن محاکمه شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشفتگی بازار مسکن در چند وقت اخیر، گفت: با افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن و اجاره‌بها، تقریبا داشتن خانه برای امروز تبدیل به یک رویا شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید علت گرانی‌ها را بگویند و اعلام کنند چرا نمی توانند مانع از رشد قیمت ها شوند، ادامه داد: دولت باید برای عدم ساخت مسکن و برنامه ریزی مناسب در این حوزه و مجلس برای عدم نظارت بر ترک فعل دولت و ایجاد وضعیت آشفته در بازار مسکن محاکمه شوند.

نماینده بافق و مهریز در مجلس با بیان اینکه در چند وقت اخیر رئیس جمهور اعلام کرد که در ساخت مسکن دچار عقب ماندگی هستیم اما در چند روز گذشته آقای روحانی اعلام کرد در دولت های یازدهم و دوازدهم مجموعا چهار و نیم میلیون مسکن ساخته شده است، عنوان کرد: اقای رئیس جمهور به مردم بگوید این مسکن ها کجا و چگونه ساخته شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید براینکه یکی از علت اصلی ایجاد آشفتگی در بازار مسکن ترک فعل آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی، است، اظهارداشت: وزیری که افتخارش این بود که هیچ مسکنی در دوران وزارتش نساخته باید امروز پاسخگوی اقدامات خود باشد.

تسنیم

برچسب ها:

بازار مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman