پلیس ساختمان در همدان راه اندازی شد

پلیس ساختمان در همدان راه اندازی شد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۱ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۹

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: گشت ۲۴ ساعته پلیس ساختمان برای نظارت بر ساخت‌وسازهای باغات شهر راه‌اندازی شد.
به گزارش اخبار ساختمان، کامران گردان در ادامه افزود: براساس گزارش کنترل نظارت شهرداری همدان گشتی ۲۴ ساعته ساخت‌وسازهای باغات همدان را نظارت می‌کند و از آنجا که بیشترین ساخت‌وسازها در شب یا مواقعی که مأموران نیستند، انجام می‌شود سعی شده با گشت مضاعف از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: این گشت در مناطقی که بیم ساخت‌وسازهای غیرمجاز زیاد است مانند باغات، روستاهای تازه تأسیس یا براساس گزارش‌های مردمی و اطلاعات دریافتی از کمیسیون ماده ۱۰۰ فعالیت می‌کند.

گردان با اشاره به اینکه هم اکنون این گشت در شهر همدان فعال است، یادآور شد: اگر بر ساخت‌وسازها نظارت شود تخلفات انجام نمی‌شود و کنترل بر جابه جایی مصالح و ساخت‌وساز قطعاً تأثیر زیادی خواهد داشت، علاوه بر این ساخت‌سازهایی که در مراحل اولیه هستند تخریب و اگر ساخته شده باشند از طریق کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: ضمن انجام این کار باید تعداد نیروهای کنترل نظارات هم افزایش یابد که بتوانند تمام قسمت‌های شهر را در ساعات مختلف پوشش دهند همچنین استفاده از دوربین‌های مدار بسته و کنترل نامحسوس در سطح شهر می‌تواند به کنترل بیشتر کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان توضیح داد: خوشبختانه اخیراً کنترل نظارت شهرداری اقدامات خوبی در این راستا انجام داده و از تخلفات ممانعت به عمل آورده که موجب کاهش تعداد ساخت‌وسازهای غیرمجاز شده است، شهروندان هم می‌توانند تخلفات را به شماره ۱۳۷ انتقال دهند.

گردان با اشاره به اینکه امیدواریم مردم بیش از قبل قانون را رعایت کنند، گفت: مصوبه‌ای در شورا وجود دارد که طبق آن ساخت‌وساز تا دو و نیم طبقه برای مناطق حاشیه‌ای رایگان است و مردم نیازی به پرداخت عوارض ساختمان و پروانه ساختمانی ندارند.

ایسنا

برچسب ها:

پلیس ساختمان ،همدان 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman