مدیرکل مسکن روستایی بنیادمسکن خبر داد:

تسهیلات بلاعوض برای سیل زدگان سمنان

تسهیلات بلاعوض برای سیل زدگان سمنان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۳ | ۱۳۹۸/۰۳/۱۲

مدیرکل مسکن روستایی بنیادمسکن درباره تمهیدات بهسازی مسکن‌های آسیب دیده از سیل گفت: تسهیلات بلاعوض برای ساخت منازل مسکونی روستایی و شهری استان سمنان در نظر گرفته شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، حمید رضا سهرابی در آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان سمنان در بخشداری امیریه با بیان اینکه تسهیلات بلاعوض برای ساخت منازل مسکونی روستایی و شهری استان سمنان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این امر یکی از تمهیداتی است که برای بهسازی مسکن‌های آسیب دیده از سیل و رانش زمین به کار گرفته شده است.

وی افزود: واحدهای تعمیری در اولویت قرار دارند و برای منازل احداثی نیز در اسرع وقت با تخصیص اعتبارات و عقد قرارداد منابع مالی بانک‌های عامل سطح استان‌ها، با هدف کمک به مردم آسیب دیده آغاز خواهد شد.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین درباره دیگر تسهیلات مسکن‌های آسیب دیده، توضیح داد: آواربرداری، نقشه و طراحی و صدور مجوز برای این واحدها بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده رایگان انجام خواهد شد.

سهرابی بیان کرد: منابع تسهیلات پنج درصدی مسکن روستایی تا سقف ۴۰ میلیون تومان ظرف یک هفته آینده به بانک‌های استان سمنان ابلاغ خواهد شد و ما نیز تلاش می‌کنیم در کمترین زمان، با بیشترین کیفیت منازل آسیب دیده مردم بازسازی شود.

مهر

برچسب ها:

تسهیلات ،مسکن ،بهسازی ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman