ساخت بلندترین برج ساعت مسکونی در دبی به نام دروازه لندن

ساخت بلندترین برج ساعت مسکونی در دبی به نام دروازه لندن
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۲ | ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

دبی به دنبال ساخت بلندترین برج ساعت مسکونی در جهان است. این برج با الهام از ساعت بیگ بن لندن طراحی شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، این ساختمان عظیم با ارتفاع ۴۵۰ متری، تقریباً پنج برابر بلندتر از همتای بریتانیایی ۹۶ متری خود خواهد بود.

برج اترنیتاس (Aeternitas) که به عنوان دروازه لندن لقب گرفته، نتیجه‌ همکاری شرکت توسعه دهنده املاک مستقر در دبی به نام لندن گیت با سازنده ساعت های لوکس سوئیسی فرانک مولر است.

طراحی این برج مرتفع شامل یک نمای تمام شیشه ای درخشان با ساعتی عظیم در بالای آن است. این ساعت با ۴۰ متر ارتفاع و ۳۰ متر عرض، در آلمان ساخته شده و از کیلومترها دورتر قابل مشاهده خواهد بود.

 

برج اترنیتاس

طبق سبک آرت دکوی ساعت ساز سوئیسی، این ساعت اعداد نامنظم و کشیده ای خواهد داشت. از این سبک طراحی در اقامتگاه های داخل این برج نیز استفاده می شود. این ساعت حدوداً از فاصله شش کیلومتری دیده خواهد شد.

 

ساعت های لوکس سوئیسی فرانک مولر

توسعه دهندگان این پروژه قطعه زمینی را در قلب مارینا دبی خریداری کرده اند. این برج پس از تکمیل، ۶۴۹ واحد خواهد داشت که شامل آپارتمان های یک تا سه خوابه، ویلاها و عمارت های دوبلکس است.

این برج ساعت مسکونی فوق لوکس به ساکنان امکان برخورداری از خدمات و امکانات متنوعی مانند یک هتل را می دهد؛ اما با حفظ حریم خصوصی و راحتی بودن در خانه خود. این خدمات عبارت اند از: نظافت منزل، خدمات دربان و خدمتکار و باربری ۲۴ ساعته.

امکانات مشترک این برج، شامل سالن بدنسازی، زمین پدل، اسپا، استودیوی یوگا، استخر، سینما، اتاق موسیقی و کتابخانه خواهد بود.

گیت لندن تخمین زده که ساکنان این برج باید در سال ۲۰۲۷ آماده نقل مکان به خانه های جدید خود باشند. گیت لندن فاز اول فروش خود را در هفته گذشته آغاز کرد. قیمت آپارتمان های یک خوابه در این برج از قیمت ۱.۶ میلیون درهم شروع می شود.

 

بلندترین برج ساعت مسکونی در جهان

به گفته ارول بالیان، مدیر عامل فرانک مولر، نام این برج در زبان لاتین به معنای «ابدیت» بوده و از سری ساعت های فرانک مولر آترنیتاس، یکی از پیچیده ترین طراحی های این برند با «تقویم ابدی» الهام گرفته شده است. بالیان افزود که در این برج عناصر لوکس مانند فلزات صاف و صیقلی در کنار سطوح مرمری و رنگ های زنده قرار می گیرند.

در همین حال، سرسرا و قسمت پذیرایی این برج شامل دیوارهای منحنی، طاق نماها و مبلمان بیضی شکل است تا ظاهری شبیه به ساعت Curvex داشته باشد.

توجه به جزئیات بسیار مهم است. با نورپردازی، نازک کاری و تزئینات دقیق و انتخاب مبلمانی با چیدمان مناسب، محیطی باشکوه ایجاد می شود.

برج اترنیتاس نمایانگر یک روند در حال توسعه در دبی بوده و اخیراً همکاری‌ میان برندهای طراحی و توسعه‌دهندگان املاک در امارات محبوبیت زیادی پیدا کرده است.


برچسب ها:

برج اترنیتاس ،دبی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman