معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

نوسازی 200 هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال

نوسازی 200 هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۲ | ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در کشور امسال با همت مالکان و ظرفیت های مردمی به بهره برداری می رسد.

به گزارش بازار، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه امسال برای نوسازی مساکن ناپایدار و لرزان مجاهدت بیشتری نیاز است، گفت: در نوسازی بناهای ناپایدار مردم نقش اساسی و جدی دارند و باید بسترهای مناسب در این رابطه را فراهم کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: چاره ای جز ابتکار و خلاقیت در اطلاع‌رسانی در این رابطه نداریم و باید تلاش کنیم در حوزه بازآفرینی نقش مردم و شهرداری ها بیش از پیش پررنگ‌ شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه امسال بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی در هر ماه یک رویداد مسکنی در استان ها شاهد خواهیم بود، گفت: در این رابطه حوزه بازآفرینی شهری نیز نقش فعال و حضور جدی در ‌این رویدادها خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره اینکه در حوزه بازآفرینی شهری از مرحله پایش تا نظارت با حضور و توسط مردم است، گفت: باید امسال عملیات ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در حوزه بازآفرینی شهری کلید زده شود و همچنین حداقل ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مشارکتی بر روی املاک و اراضی شرکت آغاز خواهد شد.

بازار


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman