راهنمای خرید انواع سایبان برای حیاط، باغ و مغازه

راهنمای خرید انواع سایبان برای حیاط، باغ و مغازه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۰۳ | ۱۴۰۳/۰۱/۰۹

در دنیای امروزی، بسیاری از افراد علاقه‌مند به استفاده بهینه از محیط‌های سرباز خانه و محل کار خود دارند. با این وجود، شرایط مختلف آب و هوایی همچون بارش باران و تابش مستقیم نور خورشید، ممکن است برای افراد چندان دلپذیر نباشد؛ در چنین مواقعی خرید سایبان، می تواند یک راهکار بسیار کاربردی برای کاربران باشد.

به گزارش اخبار ساختمان،در دنیای امروزی، بسیاری از افراد علاقه‌مند به استفاده بهینه از محیط‌های سرباز خانه و محل کار خود دارند. با این وجود، شرایط مختلف آب و هوایی همچون بارش باران و تابش مستقیم نور خورشید، ممکن است برای افراد چندان دلپذیر نباشد؛ در چنین مواقعی خرید سایبان، می تواند یک راهکار بسیار کاربردی برای کاربران باشد.

با توجه به کاربرد و مزایا سایبان ها، از آنها در امکان خصوصی و عمومی متعددی همچون خانه‌ ها، مغازه ها، ویلاها، باغ ها، کافه ها، رستوران ها و هتل ها استفاده می شود. با توجه به پیشرفت و توسعه تکنولوژی، امروزه این سازه در 2 نوع، سایبان های برقی و سایبان های دستی تولید و عرضه می شوند. سایبان برقی، نسل جدیدی از سایبان ها می باشد که با استفاده از یک موتور توبلار و ریموت کنترل، به راحتی از دور قابل کنترل می باشند.

سایبان دستی و برقی، مدل های بسیار متنوعی همچون سایبان باغی، چتری، بازویی و فول باکس دارند. اگر قصد خرید انواع سایبان برقی یا دستی را در مدل های متفاوت داشتید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب این سازه راهنمایی کنیم.

مزایا و کاربرد سایبان برقی و دستی

به طور کلی، سایبان ها کاربرد و مزایا بسیار زیادی برای کاربران فراهم می کنند؛ بدین منظور از آنها در امکان زیر استفاده استفاده می شود.

  • سایبان مغازه
  • سایبان تراس
  • سایبان بالکن
  • سایبان باغی
  • سایبان ویلا
  • سایبان پاسیو
  • سایبان پنجره
  • سایبان ماشین

از جمله مزایا این سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت در برابر تابش مستقیم نور آفتاب: سایبان ها با ایجاد فضایی سایه و محافظت در برابر اشعه های مضر UV، وقت گذرانی در روزهای آفتابی را دلپذیرتر می ‌کند. بسیاری از افراد برای در امان ماندن ماشین های خود در برابر تابش نور خورشید، اقدام به نصب سایبان های ماشین در پارکینگ می کنند.
  • محافظت در برابر بارش برف و باران: این سازه ها در برابر بارش برف و باران و تگرگ، سرپناهی برای افراد ایجاد می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون خیس شدن، از فضای بیرونی لذت ببرید.
  • امکان ایجاد نور پردازی مخفی: با نصب LED در چتر سایبان ها، می توان محیط و فضایی دلنشین در شب برای وقت گذرانی ایجاد کرد.
  • نصب آسان و سریع: سایبان های برقی و دستی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، قابل نصب و اجرا و تعمیر می باشند.

مزایا سایبان های برقی نسبت به سایبان های دستی

همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، سایبان های برقی نسل جدیدی از سایبان ها است که به کمک موتورهای توبلار، به صورت اتوماتیک با یک ریموت کنترل، قابل باز و بسته شدن می باشند. در این صورت، دیگر نیازی نیست به صورت دستی اقدام به باز و بسته کردن سایبان کنید. لازم به ذکر است با گذشت زمان، اهرم سایبان های دستی سفت شده و به طبع آن، هر چند وقت یکبار نیاز به روغن کاری دارد؛ اما این مشکل در سایبان های برقی وجود ندارد.

برخی از سایبان‌های برقی، مجهز به سنسورهای خاص و منحصربفرد می‌باشند. این سنسورها، به طور خودکار سایبان را با توجه به شرایط آب و هوایی باز و بسته می‌کنند.

بررسی سایبان باغی و چتری

سایبان باغی، از جمله مدل هایی از سایبان است که در محیط هایی همچون حیاط، باغ، تراس، بالکن و غیره، در خانه ها، ویلاها، هتل ها، رستوران ها و کافه ها کاربرد دارد. رستوران ها و کافی شاپ هایی که دارای محیط باز می باشند، با نصب سایبان در آلاچیق ها، فضایی دلنشین، جذاب و راحت برای مشتریان ایجاد می کنند. در خانه ها، باغ ها و ویلاها، از این سازه جهت ایجاد فضایی دلنشین برای وقت گذرانی و استراحت استفاده می شود.

لازم به ذکر است، سایبان های چتری در دو مدل پایه وسط و پایه کنار در عرضه می شوند. با توجه به اینکه سایبان های پایه کنار نصب و اجرای ساده تری دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع سایبان برقی و دستی با بهترین قیمت

با توجه به کاربردها و مزایای گفته شده درباره سایبان ها، ممکن است شما نیازمند به پیدا کردن شرکتی معتبر، که تجربه‌ کافی و تخصصی در این زمینه را دارند، باشید. ایران سایبان، متین هوشمند، سایبان برقی متین و سایبان ثامن، از جمله معتبرترین و بهترین شرکت های تولید و نصب کننده سایبان می باشند. این مجموعه های با سابقه، افراد را در انتخاب سایبان مناسب راهنمایی کرده و صفر تا صد طراحی، نصب، اجرا و تعمیرات را انجام می دهند.

در پایان پیشنهاد می کنیم در زمان خرید و انتخاب انواع سایبان، به مواردی همچون جنس و کیفیت پارچه چتر سایبان، خدمات پس از فروش، گارانتی و سرویس، موتور سایبان برقی، ابعاد و سایز سایبان توجه فرمایید. از میان شرکت های نام برده شده، متین هوشمند بهترین و معتبرترین مجموعه ای است که با بیش از یک دهه سابقه درخشان، می تواند شما را در خرید و نصب سایبان برقی و دستی راهنمایی کند. این مجموعه توانسته با ارائه با کیفیت ترین محصولات و عرضه بهترین خدمات، توجه بسیاری از مجموعه ها و افراد را به خود جلب کند.


برچسب ها:

سایبان برقی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman