میز شیشه ای مدرن در منزل سلبریتی‌ها!

میز شیشه ای مدرن در منزل سلبریتی‌ها!
Facebook Twitter LinkedIn

۰۸:۴۸ | ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

میز شیشه ای مزایای زیادی دارد که موجب اقبال اکثر معماران و دکوراسیون کاران داخلی در حرکت‌های نوآورانه شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، میزهای شیشه ای در نوآوری و ایجاد حس مدرنیته، زبان‌زد هستند. انتخابی هیجان انگیز و دوست داشتنی برای افزایش نرخ جذب، همین مدل از میزها هستند. در تصاویر بسیاری که از منازل سلبریتی‌های داخل و خارج از کشور گاهاً منتشر می‌گردد، این میزهای ژورنالی و خاص در سبک‌های متنوعی به چشم می‌خورد. چندی پیش در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، گفتگوی خودمانی و مفصلی با یک سلبریتی ورزشکار نشان داده شد که در آن از میز شیشه ای برای دکوراسیون داخلی استفاده شده بود.


شاید برای آن‌دسته از افرادی که به سبک زندگی سلبریتی‌ها توجه می‌کنند و دنبال‌کننده آنان هستند، این نکته جالب باشد که در محیط خانه، از میز جلو مبلی شیشه ای، میزکنسول شیشه ای و میز کامپیوتر شیشه ای استفاده شده بود. بررسی این نکته، نشان دهنده این مطلب خواهد بود که برای ایجاد پویایی فزاینده در محیط داخلی، شیشه و میزهای شیشه ای تاثیر شگرفی خواهند داشت.


در ادامه از مزیت‌های گوناگون و نکات مهمی که باید در سفارش و خرید یک میزشیشه ای مدنظر قرار بگیرد، همچنین از راه‌های تماس با یکی از بهترین تولیدکنندگان میزشیشه ای به صحبت خواهیم نشست. بعنوان مثال مجموعه میزکس که بصورت تخصصی در زمینه تولید میز شیشه ای فعالیت می‌کند. اگر شما هم برای سفارش و خرید میز شیشه ای نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، حقیقتاً این مقاله بصورت کاملاً شفاف و دقیق برای همین منظور گردآوری شده است.

 

چرا از میز شیشه ای استفاده کنیم؟

 

چرا اصلاً از میز شیشه ای استفاده کنیم؟


همواره انسان به دنبال پیشرفت و ارتقاء کیفیت زندگی خود و خانواده خویش است. یکی از پارامترهایی که تاثیر مستقیمی در افزایش کیفیت زندگی دارد، کالاها و محصولات داخل خانه است. وسایل داخل خانه، به دلیل برخورد دیداری مداوم در طول شبانه روز، بدون شک تاثیرگذاری خود را در حالات افراد خواهند گذاشت.


میز شیشه ای مزایای زیادی دارد که موجب اقبال اکثر معماران و دکوراسیون کاران داخلی در حرکت‌های نوآورانه شده است. مهمترین مزایای استفاده از میز شیشه ای نسبت به میزهای چوبی وفلزی:


*  زیبایی چشم نواز: میز شیشه ای به دلیل ساختاری که شیشه دارد، شفافیت و چشم نوازی خاصی را با عبور و گردش نور ایجاد می‌کند.
*  مینیمال و مدرن: سبکی که امروزه بسیاری از منازل و محیط‌های کاری به سمت آن حرکت می‌کنند. مینیمالیستی کردن فضاست که موجب القای حس مدرنیسم خواهد شد.
*  مقاوم و یکپارچه: میزهای شیشه ای بصورت یکپارچه در کوره خمکاری می‌شوند. همین یکپارچگی و دمایی که به گرانول‌های شیشه وارد می‌شود، مقاومت آن را در برابر ضربه و فشار بسیار بالا خواهد برد.
*  افزایش فضا با ایجاد خطای دید: چوب و فلز به دلیل داشتن سطحی کدر که نور را عبور نمی‌دهند، فضا را اشغال می‌کنند. اما میز شیشه ای با توجه به اینکه فضا را اشغال می‌کند اما به دلیل شفافیت سطح آن، خطای دید ایجاد کرده و فضا را بزرگتر نشان می‌دهد.
*  قابلیت ست‌شدن با سبک‌های مختلف: از مهمترین ویژگی میزهای شیشه ای این است که به دلیل شفافیت، از لحاظ گرافیکی در طیف خنثی هستند و همین خنثی بودن امکان ست شدن با هر سبکی را فراهم می‌کند.
*  نظافت سریع و راحت: برای نظافت نیاز به هیچ کار عجیب و غریبی نیست! تنها با یک دستمال حوله‌ای مرطوب به سرعت و به آسانی میزهای شیشه ای تمیز می‌شوند.
*  متنوع در طرح با رنگ دلخواه: با قالب‌های مختلف، امکان تولید میز شیشه ای در طرح‌های مختلفی فراهم می‌شود. همچنین هر رنگی که بخواهید، تولید آن امکان‌پذیر است.

 

میز شیشه ای

 

به این مثال توجه کنید:


تصور کنید که یک فیلم سینمایی را در تلویزیون 14 اینچ سیاه و سفید ببینید. در اینجا کیفیت تصویر نازل خواهد بود، رنگ‌های واقعی را نخواهید دید، جزئیات به وضوح قابل دیده شدن نیستند و... حالا تصور کنید که همان فیلم را در تلویزیون 50 اینچ رنگی خواهید دید. در اینجا کیفیت به شدت بالاست، رنگ‌ها جذاب و واقعی هستند، به جزئی‌ترین موارد داخل فیلم پی خواهید برد و...


خب همین یک مثال، نشان‌دهنده این مطلب است که به روز بودن و مدرنیته تا چه اندازه قادر است کیفیت زندگی انسان‌ها را افزایش دهد و شما بدون تردید لذت چندین برابری از تماشای آن فیلم خواهید برد. این مثال کمک کرد تا بدانیم کیفیت استفاده از میزهای شیشه ای تا چه اندازه در ذهن و روان ما تاثیر مثبتی خواهد داشت. علت حرکت محیط‌هایی با چیدمان داخلی مدرن از میزهای فلزی و چوبی به سمت میزهای شیشه ای به همین دلیل است.


در سفارش میز شیشه ای چه نکاتی باید مدنظر قرار گیرد؟


در خرید میز شیشه ای اگر مواردی که در ادامه عنوان خواهیم کرد را مدنظر قرار دهید، به آسانی میز مناسب و موردپسندتان را در محیط کاری یا منزل خواهید داشت:


*  ابعاد میز: هر میز شیشه ای حداکثر در ابعاد جام شیشه یعنی 321 در 225 سانتی متر قابلیت تولید دارد. بنابراین اندازه‌های سفارشی شما باید در همین اندازه باشد. به عنوان مثال میزی که سطح روی آن 100 سانت طول و 60 سانت عرض داشته باشد، و هرکدام از پایه‌های آن 40 سانت باشد، ابتدا از جام شیشه، به میزان عرض 60 سانت در طول 180 سانت باید برش داده شود و تولید آن انجام گیرد.
*  ضخامت شیشه: جام‌های شیشه از ضخامت‌های مختلفی برخوردارند. اما برای میزهای شیشه ای بیشتر از شیشه با ضخامت‌های 10، 12، 16 و 20 میل استفاده می‌شود که نوع 16 و 10 میل پرسفارش‌ترین هستند.
*  نوع شیشه: شیشه‌ها با درجه شفافیت مختلف تولید می‌شوند. هراندازه که شفافیت بالاتر باشد شیشه گران‌قیمت‌تر است. فلوت، کلیر، وین لایت، سوپرکلیر و کریستال از انواع شیشه‌های مورد استفاده در ساخت میز شیشه ای به‌شمار می‌روند. شیشه فلوت ارزان‌ترین و کریستال گران‌ترین شیشه‌ها هستند.
*  قابلیت‌های سفارشی: امکان رنگ کردن شیشه و تولید شیشه رنگی، مات کردن سندبلاست، چاپ لوگو و... از قابلیت‌های سفارشی سازی هستند.
*  بودجه: چه میزان بودجه برای میز شیشه ای درنظر گرفته اید؟ کاری که شیشه فلوت برای شما انجام می‌دهد، همان کار را شیشه کریستال نیز انجام می‌دهد. تفاوت در جزئیات و میزان شفافیت شیشه است. آیا حاضرید که یک میز 10 میلیون تومانی را 30 میلیون تومان خریداری کنید؟ پس شیشه کریستال سفارش دهید!
*  تولیدکننده: و در نهایت اینکه کدام شرکت میز شما را خواهد ساخت؟ در این مورد به سابقه شرکت نگاه کنید، قطعاً شرکت‌هایی با طول مدت فعالیت بالا توانایی تولید بهترین و باکیفیت‌ترین میزها را دارند. گروه تولیدی شیکو در این زمینه با به کارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده درکنار کوره خمش استاندارد، توانایی تولید میز شیشه ای باکیفیت بالایی را دارد.

 

بهترین تولیدکننده میز شیشه ای

 

پل‌های ارتباطی با بهترین تولیدکننده میز شیشه ای


در انتهای مطلبی که خوانده‌اید، یکی از بهترین تولیدکنندگان میز شیشه ای را معرفی کرده‌ایم؛ گروه تولیدی شیکو. برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و سفارش تولید میز شیشه ای می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر بصورت مستقیم و بدون واسطه با این مجموعه ارتباط برقرار نمائید.
 

شماره تماس: 02126216122 و 09193107685

ایمیل: iranshico@gmail.com

آدرس دفتر:  تهران، زعفرانیه، باغستان ششم، پلاک 1264، واحد 18


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman