قطعا با فهمیدن این 4 مزیت اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌کنید!!

قطعا با فهمیدن این 4 مزیت اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌کنید!!
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۹ | ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

با وجود اینکه تصفیه‌خانه‌ها تلاش می‌کنند تا آب را تا حد امکان پاکیزه کنند، اما گاهی اوقات همه آلودگی‌ها از آب حذف نمی‌شوند. در این میان، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به عنوان راهکاری موثر برای از بین بردن آلاینده‌های باقیمانده و تامین آب آشامیدنی سالم و پاکیزه مطرح می‌شوند.

به گزارش اخبار ساختمان، آب، به عنوان حیاتی‌ترین عنصر برای بقای انسان، نقش اساسی در فرآیندهای حیاتی بدن ما ایفا می‌کند. اهمیت مصرف آب سالم و پاک در حفظ سلامتی و اجرای دقیق عملکردهای بدنی غیرقابل انکار است.


انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل و با کیفیت بدون شناخت برندهای شناخته شده و آگاهی از عملکرد مدل‌های متنوع، کاری دشوار است. در بازار امروز، انواع مختلفی از آب تصفیه‌کن‌های خانگی از برندهای متفاوت با کیفیت‌ها و قیمت‌های گوناگون یافت می‌شوند. بین این تنوع، دستگاه‌های تصفیه آب ساخت تایوان به دلیل کیفیت برجسته‌شان، مورد توجه بسیاری در سراسر جهان قرار گرفته‌اند.

 

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی


سلامت آب آشامیدنی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا آب ناسالم مملو از ناخالصی‌ها و آلاینده‌ها می‌تواند به سلامتی آسیب جدی وارد کند. با وجود اینکه تصفیه‌خانه‌ها تلاش می‌کنند تا آب را تا حد امکان پاکیزه کنند، اما گاهی اوقات همه آلودگی‌ها از آب حذف نمی‌شوند. در این میان، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به عنوان راهکاری موثر برای از بین بردن آلاینده‌های باقیمانده و تامین آب آشامیدنی سالم و پاکیزه مطرح می‌شوند. در ادامه، به بررسی آثار منفی مصرف آب آلوده و منافع استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت.

 

عوارض مصرف آب آلوده


همه ما می‌دانیم که آب لوله‌کشی خانه‌ها دارای کلر می‌باشد. کلر یک ماده شیمیایی است که تصفیه‌خانه‌های شهری از آن برای گندزدایی آب اسفاده می‌کنند. وجود کلر در آب برای بدن بسیار مضر است و باعث مشکلات زیادی از جمله سرطان و مشکلات تنفسی می‌شود. بنابراین این ماده باید از آب حذف شود.


آب سخت یکی از مشکلاتی است که بسیاری از شهرها با آن مواجه اند. موادی مانند کلسیم و منیزیم باعث سختی آب می‌شوند. اگرچه این مواد برای بدن مفیدند اما مقدار بیش از حد آن خطرناک است. وجود بیش از اندازه از این مواد معدنی در آب باعث تغییر رنگ وسایل فلزی و ایجاد لکه‌های سفید در آن‌ها می‌شود.


بنابراین اگر شما با این مشکل مواجه اید بدانید که آب شما سختی زیادی دارد. هم چنین بو و مزه غیرعادی آب نیز به دلیل وجود آهن و مواد معدنی زیاد آب می‌باشد. آب سخت باعث خشکی و خارش پوست و حتی اگزما می‌شود.


نیترات در آب یکی دیگر از آلودگی‌های خطرناک می‌باشد که در کودکان باعث کاهش توانایی خون برای حمل اکسیژن به سراسر بدن می‌شوند و به دنبال آن بیماری به نام کودک آبی به وجود می‌آید که باعث تغییر رنگ پوست کودک به رنگ آبی می‌شود.


فلوراید در آب نیز یک آلاینده خطرناک است. از عوارض این ماده در آب می‌توان به خطر ابتلا به سرطان، ضعیف شدن سیستم عصبی، آسیب‌های ژنتیکی و خشکی مفاصل اشاره نمود.


از دیگر عوارض مصرف آب آلوده بیماری‌های عفونی و گوارشی، آسیب به کلیه و کبد، افزایش خطر ابتلا به سرطان و … می‌باشد که بر اثر وجود ویروس‌ها و باکتری‌های مضر و مواد شیمیایی آب رخ می‌دهند.

 

فواید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی FAP


فواید دستگاه های تصفیه آب خانگی FAP
 

استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی  FAPمی‌تواند به محافظت شما از آسیب‌ها و مشکلات ناشی از مصرف آب آلوده کمک کند. فیلترهای پیشرفته به کار رفته در این دستگاه‌ها، آب را از طریق مراحل مختلفی تصفیه کرده و آن را از وجود هرگونه آلاینده‌ای از قبیل رسوبات، مواد شیمیایی، کلر، فلزات سنگین، نیترات، فلوراید و عوامل بیماری‌زا پاک می‌کنند و در نتیجه، سختی آب را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند.


از دیگر مزایای این دستگاه‌ها می‌توان به بهبود طعم و بوی آب و افزایش شفافیت آن اشاره کرد.


آب تصفیه‌شده نه تنها به دفع مؤثرتر سموم از بدن کمک می‌کند، بلکه به تقویت سیستم ایمنی بدن، به ویژه در کودکان، نیز یاری می‌رساند. همچنین، حفظ مواد معدنی ضروری در آب تصفیه شده از دیگر فواید قابل توجه است. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی علاوه بر بهبود کیفیت سلامتی شما و خانواده‌تان، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است، زیرا دیگر نیازی به خرید آب‌های معدنی، که گاهی اوقات از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نیستند، نخواهید داشت. بنابراین، با سرمایه‌گذاری بر روی یک دستگاه تصفیه آب خوب، نه تنها به سلامتی خود و عزیزانتان کمک می‌کنید بلکه از بسیاری از مشکلات ناشی از مصرف آب آلوده جلوگیری می‌نمایید و همیشه به آبی تازه و بهداشتی دسترسی خواهید داشت.


معرفی دستگاه‌های تصفیه آب قلیایی FAP


دستگاه تصفیه اب تایوانی FAP Rof/852


دستگاه‌های تصفیه آب قلیایی FAP به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین انواع تصفیه‌کننده‌های آب خانگی شناخته می‌شوند که مزایای فراوانی را برای سلامتی به همراه دارند. این دستگاه‌ها با بهره‌گیری از یک فیلتر قلیایی در کنار فیلترهای تصفیه اصلی، علاوه بر پاک‌سازی آب از آلاینده‌ها، با افزودن مواد معدنی مفید مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم، به بهبود کیفیت و خواص آب کمک می‌کنند. این فرایند، سختی آب را که در مراحل تصفیه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، به سطح استاندارد و مطلوبی بازمی‌گرداند، به طوری که آب حاصل هم از نظر سلامتی مفید باشد و هم طعم و کیفیت بهتری داشته باشد.


کاربرد فیلتر قلیایی در دستگاه‌های تصفیه آب FAP


با استفاده از فیلتر قلیایی در دستگاه‌های تصفیه آب FAP، میزان اسیدیته آب کاهش یافته و در نتیجه آبی یونیزه و قلیایی تولید می‌شود. این نوع آب به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌ها، تاثیرات مثبتی بر سلامتی دارد، از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به پیشگیری از تشکیل توده‌های سرطانی. آب یونیزه قلیایی همچنین می‌تواند به کاهش مشکلات دستگاه گوارشی مانند سوزش معده که ناشی از اسیدیته بدن است، کمک کند.


علاوه بر این، مصرف آب یونیزه به بهبود وضعیت پوست کمک کرده و آن را شاداب‌تر و درخشان‌تر می‌کند، زیرا این آب به طور مؤثرتری توسط بدن جذب می‌شود. از دیگر فواید مهم آب یونیزه می‌توان به افزایش چربی‌سوزی و بهبود متابولیسم بدن اشاره کرد که در نهایت به کاهش وزن و افزایش سطح انرژی کمک می‌کند. همچنین، مصرف این آب می‌تواند در پیشگیری از پوکی استخوان موثر باشد، به این ترتیب که با افزایش جذب مواد معدنی به حفظ سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند.

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت فرایند آب پارس


برای تهیه دستگاه تصفیه آب بدون نیاز به صرف وقت طولانی در جستجو در فروشگاه‌های متعدد، شرکت FAP فرایند آب پارس امکان خرید آنلاین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی از برندهای معتبر  را برای شما فراهم آورده است. این خدمات از طریق فروشگاه آنلاین فرایند آب پارس قابل دسترسی است.


این مرکز با همکاری برندهای معتبر جهانی همچون Tecomen, Tankpack, Heydon و Organic، تلاش دارد تا بهترین و جدیدترین محصولات را به بازار ایران عرضه کند. جالب است بدانید که علی‌رغم داشتن تاییدیه‌های بین‌المللی معتبری مانند NSF، Water Quality، TUV و غیره، تمامی این برندها توسط آزمایشگاه محیط زیست در ایران و به سفارش این مرکز نیز مورد آزمایش قرار گرفته و تایید شده‌اند.

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت فرایند آب پارس


با مراجعه به وب‌سایت این شرکت، شما قادر خواهید بود، اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نمایید. قیمت‌ها در شرکت فرایند آب پارس بسیار رقابتی و همراه با تخفیفات ویژه‌ای است که در وب‌سایت قابل مشاهده می‌باشند.


علاوه بر قیمت مناسب، خدماتی نظیر پشتیبانی طولانی مدت، خدمات پس از فروش دائمی و همچنین ارسال و نصب رایگان دستگاه، از جمله مزایای خرید از شرکت می‌باشد.


شرکت فرایند آب پارس، آماده ارائه اطلاعات تکمیلی درباره قیمت‌ها و مشاوره خرید به مشتریان است. برای این منظور، می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران مجرب این شرکت به شماره‌های (021)88880627-88199161  تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman