تخصیص منابع جدید برای تکمیل واحدهای مسکن مهر

تخصیص منابع جدید برای تکمیل واحدهای مسکن مهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۰ | ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان ها با استفاده از منابع صندوق ملی مسکن خبر داد و گفت: تا امروز در این راستا بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص صورت گرفته است.

به گزارش اخبار ساختمان، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن گفت: ما در صندوق ملی مسکن عملیات سه گانه ای را همزمان دنبال می کنیم که این عملیات یکی تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان ها با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن است که منابع مربوط به صندوق در این واحدها صرف می شود تا مساکن مهر نیمه کاره در مراکز استان ها به ثمر برسد.

مهدیار اسماعیلی افزود: بخش دوم تکمیل مساکن مهر شهرهای جدید است که این مسیر با تحویل زمین از سمت شرکت مادر تخصصی و تأمین مالی توسط صندوق انجام می شود که عمده عملیات تکمیل واحدهای نیمه کاره ای که در سال گذشته و سال جاری انجام شده است، از طریق منابع صندوق بوده است.

رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن ادامه داد: به موازات این دو بخش، بخش سوم مبتنی بر منابع خود صندوق اتفاق می افتد که عملیات روبنایی در حوزه خدمات عمومی است و شامل تجهیز و تکمیل مدارس، درمانگاه ها، پاسگاه ها، مساجد و... است که در شهرهایی که در نهضت ملی مسکن جدید تاسیس می شود، این تخصیص منابع صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: تا به امروز بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص صورت گرفته و ان‌شالله تا پایان سال نیز این روند با سرعت مضاعف پیش می رود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman