نماینده فروش شرکت سهند درب سلماس:

محصولات سهند درب سلماس با بالاترین استاندارد تولید می شوند

محصولات سهند درب سلماس با بالاترین استاندارد تولید می شوند
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۷ | ۱۴۰۲/۰۶/۲۰

نماینده فروش شرکت سهند درب سلماس گفت: این شرکت با بهره گیری از به روزترین تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و نیروی کار فنی و متخصص و با تکیه بر دانش مهندسان ترک و تجهیزات به روز دنیا، تولیدات بسیار مدرنی را تولید و به بازار عرضه کرده است.

به گزارش اخبار ساختمان، امنیت یکی از نیازهای ضروری و بسیار مهم انسان ها در عصر حاضر محسوب می شود و ما برای به دست آوردن امنیت در حوزه های گوناگون، هزینه های متفاوتی را متحمل می شویم که امنیت محل سکونت و کار در مقابل سرقت و… نیز یکی از این موارد بسیار مهم است. با گسترش روز به روز وسایل خانه و محل کار و وجود وسایل، اسناد و… ارزشمند در این مکان ها، این مسئله پر رنگ تر نیز شده است.

عزتی نماینده فروش شرکت سهند درب سلماس، درباره محصولات تولیدی در شرکت سهند درب سلماس گفت: شرکت سهند درب با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید انواع درب ها، یکی از معتبرترین کارخانجات ساخت و عرضه انواع درب ضدسرقت و درب اتاقی در خاورمیانه محسوب می شود.

وی گفت: این شرکت با بهره گیری از به روزترین تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و نیروی کار فنی و متخصص و با تکیه بر دانش مهندسان ترک و تجهیزات به روز دنیا، تولیدات بسیار مدرنی را تولید و به بازار عرضه کرده است.

نماینده فروش شرکت سهند درب سلماس ادامه داد: خط تولید این کارخانه در دهه هفتاد توسط مهندسین ترک راه اندازی شد و در ایتدای راه اندازی این مجموعه مهندسان و کارشناسان ترک قدم به قدم تمام فرآیندهای مورد نیاز برای تولید درب ضدسرقت و درب های ضد حریق و درب های داخلی از قبیل MDF و HDF را راه اندازی کردند و این گونه بود که کارخانه ای با قدرت زیاد و ظرفیت اسمی بالا پا در مسیر تولید نهاد.

وی گفت: بعد از گذشت چند سال و متبحر شدن کارشناسان و کارمندان ایرانی، خط تولید مجموعه کاملا به متخصصین ایرانی واگذار شد و هم اکنون توسط فرزندان همین آب و خاک کارخانه در حال تولید است.

عزتی ادامه داد: درب داخلی که به درب اتاقی نیز شناخته می شود؛ یکی از پرفروش ترین محصولات این کارخانه است، درب اتاقی از مجموعه انواع درب هایی است که در مراحل ساخت هر ساختمانی به آن نیاز خواهد داشت. در مجموعه سهند درب، درب های اتاقی با استفاده از مرغوب ترین متریال و مواد اولیه تهیه می شوند. استفاده از این مواد درجه یک، در کنار بهره مندی از تجهیزات به روز تولیدی، ما را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب های داخلی از جمله درب های MDF، HDF و ملامینه در خاورمیانه تبدیل کرده است.

وی همچنین گفت: یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات این شرکت، انواع درب های ضد سرقت است که با بالاترین استانداردهای ایمنی تولید می شوند که برای تولید این نوع درب های امنیتی از مواد اولیه و یراق آلات گوناگونی استفاده می شود و با کمک تجهیزات مدرنی که در اختیار داریم توانسته ایم محصولاتی با کیفیت و ایمنی بالا تولید و به مشتریان عرضه کنیم.

نماینده فروش شرکت سهند درب در پاسخ به اینکه مجموعه سهند درب چه اقداماتی در حوزه مقاوم کردن درب ها انجام داده است؛ گفت: در حال حاضر بیشترین میزان سرقت از منازل از طریق قفل ها انجام می شود و راهکار این موضوع نیز مقاوم تر کردن توپی قفل ها است که از 2 طریق انجام می شود، اول اینکه توپی ها باید به شکل نشکن ارائه شود و دوم اینکه روزت فولادی که روی توپی قرار دارد را باید مقاوم تر کرد و خوشبختانه هر دو راه حل بر روی درب های شرکت سهند درب سلماس در حال اجراست به گونه ای که می توان با اطمینان گفت این دغدغه در حال حاضر حل شده است.

عزتی درباره چگونگی افزایش مقاومت درب خانه ها در مقابل سرقت گفت: خوشبختانه درب هایی که در ایران تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند از نظر ایمنی ایده آل هستند، اما ذهنیت اشتباهی که در بین مردم شکل گرفته این است که هیچ اتفاقی برای این درب ها نخواهد افتاد اما مصرف کنندگان باید بدانند که این درب ها زمانیکه ضدسرقت محسوب می شوند که قفل شده باشند و در غیر اینصورت تا قفل نشوند به عنوان درب معمولی محسوب می شوند.

وی در ادامه گفت: همچنین استفاده از آپشن های دیگر مانند قفل های آلارم دار و یا مقاوم کردن توپی قفل ها می تواند به افزایش ایمنی درب ها کمک کند و در مقابل سرقت های احتمالی نقش بازدارندگی داشته باشد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman