همزمان با هفته دولت انجام شد:

رونمایی از 50 واحد آزمایشگاه محلی شرکت آزمایشگاه فنی خاک

رونمایی از 50 واحد آزمایشگاه محلی شرکت آزمایشگاه فنی خاک
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۴ | ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

همزمان با هفته دولت و در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات با کیفیت و ارتقاء کیفی پروژه های عمرانی در سراسر کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امروز به طور همزمان از 50 واحد آزمایشگاه محلی در 14 استان رونمایی کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، امروز طی مراسمی با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، احمد نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه استان تهران، مدیران و معاونان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و جمعی از اصحاب رسانه 50 واحد آزمایشگاهی جدید آغاز به کار کردند و به طور نمادین از پنج واحد  آزمایشگاه محلی در استان تهران رونمایی و فعالیت و ارائه خدمات فنی، تخصصی و آزمایشگاهی آنها به طور رسمی آغاز شد.

 

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک درباره نحوه خدمات دهی این آزمایشگاه ها گفت: بیش از 100 کارشناس متخصص و توانمند با حضور در 14 استان کشور و به کارگیری تجهیزات منحصربفرد متناسب با نیازهای پروژهدر آزمایشگاه ها مستقر شده و خدمات مطالعاتی، مشاوره ای، فنی، مهندسی و آزمایشگاهی را منطبق با استانداردهای تدوین شده داخلی و بین‌المللی و متناسب با نیاز فنی پروژه های عمرانی کشور ارائه می دهند.

 

وی در ادامه گفت: ما در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تلاش برای ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی، به دنبال توسعه در کشور و تضمین کیفیت پروژه های عمرانی هستیم.

 

کیانپور همچنین درباره اهداف و اولویت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک عنوان کرد: اولویت اساسی و اولیه این شرکت کنترل و تضمین کیفیت هست تا از این طریق اطمینان خاطر را برای کارفرمایان ایجاد کند و امیدوار هستیم تا سهم بیشتری از بازار عمرانی کشور در بخش های ژئوتکنیک و کنترل کیفیت داشته باشیم و در این امر خدمت رسانی کنیم.

 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: خدمات این شرکت در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات با کیفیت و ارتقاء کیفی پروژه های عمرانی در سراسر کشور قرار گرفته است و امروز به طور نمادین و همزمان پنج واحد محلی استان تهران رونمایی و فعالیت خود را آغاز کردند.

 

کیانپور با اشاره به پروژه های عمرانی که در استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند افزود: تمامی این پروژه ها از پروژه های ملی و استانی مهم در کشور محسوب می شوند که شامل ارائه خدمات فنی و مهندسی در منطقه 2 آزاد راه تهران- شمال، پروژه نهضت ملی مسکن در شهرهای پردیس، پرند و قرچک، ساختمان های مسکونی مجلس شورای اسلامی، متروی میدان نماز اسلامشهر، مجتمع مسکونی کارکنان همراه اول و کمربندی پاکدشت می توان برشمرد.

 

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد ظرف مدت 2 ساعت باحضور نیروهای متخصص و تجهیز کامل واحد آزمایشگاهی، به منظور انجام بیش از 630 مورد آزمایش خاص و متنوع در سراسر کشور حضور یافته و دستگاه های اجرایی، کارفرمایان و پیمانکاران را در ساخت پروژه های با کیفیت به عنوان یک بازوی توانمند و امین در سراسر کشور یاری رساند.

 

کیانپور افزود: واحدهای محلی رونمایی شده در استان های تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان، گیلان، سمنان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارند که در این واحدها ضمن ارائه خدمات مشاوره ای، مطالعاتی، فنی، تخصصی و آزمایشگاهی به ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه احداث پروژه ها کمک می کند.

 

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

 

در این مراسم احمد‌ نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران نیز ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از عملکرد واحدهای آزمایشگاهی مستقر در سراسر استان و همچنین اهم اقدامات این آزمایشگاه ارائه و به تشریح عملکرد پنج واحد جدید پرداخت.

 

قالیباف افزود: طی دو سال گذشته آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران موفق شده است 17 واحد محلی را در پروژه های مهم عمرانی ملی و استان مستقر و با ارائه خدمات منحصربفرد نقش آفرینی تاثیرگذاری در پروژه های عمرانی استان تهران داشته باشد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman