بهسازی بیش از 10 هزار مسکن در فارس

بهسازی بیش از 10 هزار مسکن در فارس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۴ | ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

همزمان با هفته دولت ۱۰ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی طرح بهسازی در فارس بهره برداری می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و واحد‌های آسیب دیده از حوادث سال گذشته به بهره برداری می‌رسد.

عطا الله زمانی افزود: این واحد‌های مسکونی با بهره گیری از هشت هزار و ۷۰۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان بهسازی شده که نیمی از این اعتبارات آورده متقاضیان و نیم دیگر آن تسهیلات کم بهره است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: همچنین در هفته دولت از ۳۷۷ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث و سیل و زلزله بهره برداری می‌شود، این طرح‌ها در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و همه روستا‌های استان اجرا شده است.

زمانی اضافه کرد: ۳۱۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان برای بهسازی و ترمیم خسارت‌های این واحد‌های مسکونی هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۲ طرح هادی و توسعه و عمران روستایی در مناطق مختلف این استان افتتاح می‌شود، این طرح‌ها با بهره گیری از ۶۳۰ میلیون ریال اعتبارات استانی، ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی اجرا شده و ۲ هزار و ۸۱۴ خانوار روستایی از مزایای آن بهره‌مند شدند.

زمانی ادامه داد: طرح‌های هادی و توسعه روستایی در شهرستان‌های آباده، داراب، رستم، زرین دشت، ممسنی، سروستان، سپیدان، شیراز، لامرد و کوهچنار افتتاح می‌شود.

صدا و سیما

برچسب ها:

فارس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman