دلایل مهم استفاده از سیستم جاروی مرکزی آسایش

دلایل مهم استفاده از سیستم جاروی مرکزی آسایش
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۴ | ۱۳۹۹/۱۰/۱۵

یک سیستم جاروی مرکزی آسایش، هر آنچه را که برای تمیز کردن کامل منزل موثر، مقرون به صرفه و آسان برای استفاده نیاز دارید فراهم می کند.
به گزارش اخبار ساختمان، در ادامه 10 دلیل اینکه شما به یک سیستم جاروی مرکزی نیاز دارید را ارائه می دهیم:

جاروی مرکزی آسایش یک انتخاب مقرون به صرفه است

آیا می دانید عمر جارو های مرکزی تقریباً چهار برابر بیشتر از جاروبرقی های قابل حمل است؟! به طور کلی، سیستم های جارو مرکزی، یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه است زیرا به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و از مدل های قابل حمل مقاوم ترند.

جاروی مرکزی آسایش باعث بهبود حال خانواده شما می شوند، می پرسید چطور؟

تحقیقات نشان داده است که ذرات گرد و غبار در خانه، یکی از دلایل عمده آلرژی است. یک خانه متوسط ​​سالانه 18 کیلوگرم گرد و غبار جمع می کند! سیستم های جارو های مرکزی، به طور قابل توجهی میزان آلرژن های گرد و غبار موجود در هوا را کاهش می دهند زیرا آنها گرد و غبار یا خاک را به داخل خانه بازیافت نمی کنند. به نظر می رسد جاروبرقی های قابل حمل یک اتاق را کاملا تمیز می کنند، اما در واقع مواد آلرژی زا و گرد و غبار را به هوا باز می گردانند زیرا ذرات منتقل شده توسط هوا خیلی کوچک هستند و نمی توانند توسط فیلتر آنها به دام بیفتند.

جاروی مرکزی آسایش، یک ابزار کار آمد و سودمند است

سیستم های جاروی مرکزی آسایش، نظافت خانه را آسان تر و سریعتر را با فشار فیزیکی کمتری امکان پذیر می کنند. هیچ موتور سنگینی برای جابه جایی ها، هیچ شاخه برق خطرناکی و هیچ صدای بلندی برای آزار سایر اعضای خانه با جاروی مرکزی آسایش وجود ندارد.

سیستم جاروی مرکزی آسایش، امکان نظافت سریع و آسان را در هر فضایی از خانه شما محیا می کند

از سیستم های جاروی مرکزی آسایش، می توان تقریباً در هر جای خانه استفاده کرد. کاشی، پارکت، فرش، راه پله، اتومبیل، پرده، مبلمان، مکانهای غیر قابل دسترس همه با استفاده از سیستم جاروی مرکزی آسایش، تمیز می شوند. با پریز های ورودی که به راحتی در فضا هایی که دسترسی همه مکان ها را ارائه می دهد، تعبیه شده است، می توانید تمیز کردن را ساده و تسریع تر کنید.

پریز های آرام و بی سرو صدا جاروی مرکزی آسایش

سیستم جاروی مرکزی آسایش، با لوله های جدید و بهبود یافته دارای سطح صدای بسیار کم است و با نصب واحد موتور به دور از محل زندگی (مثل: تراس، پارکینگ، انباری و… )، می توانید بدون هیچ صدای اضافی و آذار دهنده، جارو بکشید.

سیستم های جاروی مرکزی آسایش، قدرتمند و کار آمد

سیستم جاروی مرکزی آسایش، تا پنج برابر بیشتر از جاروبرقی های قابل حمل به شما انرژی می دهد. با پاک کردن گرد و غبار و خاک بیشتر از خانه، سطح نظافت به مراتب بهتر خواهد بود.

نصب جارو های مرکزی آسایش، به راحتی انجام می شود

برخلاف تصور عمومی، نصب سیستم های جاروی مرکزی نسبتاً آسان است. با برنامه ریزی در مورد محل مناسب قرار دادن موتور جاروی مرکزی و پریز های ورودی در داخل خانه، نصب و لوله کشی سیستم به راحتی انجام می شود.

جاروی مرکزی آسایش، ارزش خانه شما را افزایش می دهد

سیستم جاروی مرکزی آسایش، از ویژگی های خانه شما به محض نصب در نظر گرفته خواهد شد و به خانه شما ارزش افزوده می بخشد. سیستم جاروی مرکزی آسایش یک ویژگی نیمه دائمی است و یک نقطه فروش عالی برای خانه شما است.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman