سر و صدای کمتر با نسل جدید جاروهای مرکزی آسایش

سر و صدای کمتر با نسل جدید جاروهای مرکزی آسایش
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۳۳ | ۱۳۹۹/۱۰/۰۳

تمیز کردن خانه یا فضای کار با سیستم مرکزی می تواند یک تجربه متفاوت برا افراد باشد. سر و صدای بلند و مختل کننده ریتم زندگی، دیگر بخشی از جاروبرقی نیست. از این به بعد می توانید در حین کار سایرین با جارو برقی به کار های خود بپردازید.
به گزارش اخبار ساختمان، مزیت بزرگ دستگاه های جارو مرکزی خارج از فضای زندگی شما قرار می گیرند و دیگر صدایی در فضای زندگی شما ایجاد نمی شود ودیگر جارو یک وسیله آزار دهنده نیست. صدای موتور آنها با چیدمان طبیعی خانه پوشانده شده و امکان انجام کارهای دیگر در حین جاروبرقی مانند مکالمه تلفنی، تماشای تلویزیون و گوش دادن به موسیقی را فراهم می کند.

سهولت در استفاده و تطبیق پذیری با محیطی که از جارو استفاده می کنید

کاربران از سهولت و همه کاره بودن سیستم جاروی مرکزی آسایش از شما سازنده خوش فکر قدردانی خواهند کرد، زیرا هیچ سیستم جاروبرقی دیگری به افراد این امکان را نمی دهد هر گوشه و کنار منزل، از جمله گاراژ را به سرعت و به طور موثر تمیز کنید.

استفاده از برخی از ابزارها بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیز است، تعجب خواهید کرد که چگونه بدون آنها توانستید تمیز کنید. VacPan را به عنوان مثال در نظر بگیرید: گرد و غبار، خاک و سایر اشیا right را کاملاً به سمت دیوار خود جارو کنید و مشاهده کنید که تا پایان واحد خلا uum مرکزی شما ناپدید می شوند – دیگر با جارو و خاکگیر خم نمی شوید. و آن شلنگ دستی وجود دارد. با یک شلنگ خلا vac مرکزی، به جای یک طرح عمودی معمول، می توانید از هر کجا تهیه کنید. وزن سبک و انعطاف پذیری شلنگ اجازه دسترسی به بالاترین حد و باریک ترین مناطق را می دهد. این کار آنقدر آسان است که 80 درصد از مردان می گویند به دلیل آن بیشتر جارو برقی می کشند.

قدرت و تمیز کردن عمیق

واحدهای جارو مرکزی دارای موتورهای قدرتمندی هستند که تا ده برابر قوی تر از جارو های برقی سنتی مکش دارند. جاروبرقی های مرکزی در اعماق موکت، گرد و غبار، موی حیوانات خانگی، کنه ها، آلرژی های ایجاد کننده ذرات و سایر آلودگی های ناخواسته تمیز می شوند و به شما کمک می کنند کفپوش خود را به راحتی تمییز کنید و سلامتی خانواده خود را بهبود ببخشید.

همراه با سری های برس تمیز کننده قدرتمند، جاروهای مرکزی عمیق تر از سایر جاروهای خانگی تمیز می شوند. فرش را فرو می کند و همه چیز را که در راهش است برمی دارد. جاروبرقی های مرکزی خاک و گرد و غبار را از فضای زندگی پاک می کند و باعث تمیزتر، تازه تر و تنفس راحت تر برای افراد می شود.

عالی برای گاراژها و اتومبیل ها

یکی دیگر از مزایای جاروی مرکزی این است که می توانند به راحتی از آنها در گاراژها و پارکینگ ها استفاده کنید. شلنگ های مناسب با در در نظر گرفتن فضای پارکینگ و پریز های مناسب در قسمت های مختلف پارکینگ ورود به هر قسمت از یک گاراژ، استفاده از این اپشن را راحتر می کند.

هنگامی که اتومبیل خود را به کارواش می برید، تاکنون توجه کرده اید که از چه نوع جاروبرقی استفاده می شود؟ درست است، آاکثر کارواش ها از جاروهای قدرتمند و مخصوص کارواش آسایش استفاده می کنند، از این به بعد با دستگاه قدرتمند آسایش می توانید ماشین خود را در راحتی خانه خود کنید.

تسکین آلرژی

یک مزیت عمده که دارندگان جاروی مرکز ی آسایش متوجه نمی شوند، تا زمانی که صاحب یک سیستم شوند، این است که هوا در خانه خود چه مقدار تمیزتر است. مبتلایان به آلرژی پس از استفاده از سیستم مرکزی آسایش همیشه متوجه کاهش علائم خود می شوند. جاروهای مرکزی برخلاف جاروهای قابل حمل رایج، آلرژی ایجاد کننده گرد و غبار را برداشته و از محل زندگی خارج می کنند.

دانش مدرن ثابت کرده است که وکیوم های مرکزی علائم آلرژی را در خانه تسکین می دهند. هیچ جاروی برقی سنتی در دنیا نمی تواند نتایج مشابهی را نوید دهد، زیرا آنها گرد و غبار خارج از محیط زندگی را فیلتر نمی کنند. هزینه نداشتن جاروی مرکزی چقدر است؟ دانش پشت این ادعاها اعتبار خرید را تأیید می کند.

صرفه جویی در هزینه و ارزش افزوده ملک

نصب جاروی مرکزی ارزش افزوده زیادی برای ملک شما دارد. سیستم های جارو مرکزی، دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به جارو های خانگی دارند و همچنین از کیفیت بالای سیستم مرکزی لذت می برید، وقت و هزینه کمتری را صرف جایگزینی جاروبرقی های ارزان قیمت خواهید کرد.

همه ما می دانیم که جاروهای سنتی طول عمرکوتاه تری نسبت به جارو های مرکزی دارند. بسیاری از مشتریان ما بیش از 10 سال است که از دستگاه های جارو مرکزی استفاده می کنند و بدون نیاز به تعمیر و یا استهلاک، از قدرت موتور و صدای کم این دستگاه ها استفاده می کنند.

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman