لزوم کنترل قیمت ها در بازار مسکن شاهرود

لزوم کنترل قیمت ها در بازار مسکن شاهرود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۲ | ۱۳۹۹/۰۸/۰۳

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای فعالیت‌هایی در راستای مقابله و مهار گران‌فروشی، به برگزاری جلسات تنظیم قیمت مسکن و مهار آن با همکاری اتحادیه املاک و اداره صمت اشاره کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، نادر فخری در نشست ماهانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر، با بیان اینکه رهبر انقلاب بر جوان‌گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید فرمودند، افزود: تغییرات به سمت جوانی سبب می‌شود تا با روش‌ها و تاکتیک‌های جدید و بر اساس انگیزه‌های جدید، برنامه و تاکتیک‌های نوینی ارائه شده و کارها را پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه متناسب با تغییرات در این سال‌ها باید نگرش‌ها متفاوت باشد، افزود: زمانی دسترسی به اطلاعات نبود و این جلسات اثرگذاری داشت؛ اما امروز بیشتر منکرات و معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی ریشه در فضای مجازی دارد.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: فضای مجازی منازل را تسخیر کرده است و باید در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، دنبال روش‌ها و تکنیک‌های جدید باشیم تا مردم پیامدها و اقدامات این ستاد را به‌خوبی ببینند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه در فضای مجازی افراد آموزش می‌بینند و در جامعه آن آموزش‌ها تأثیر واقعی خود را نشان می‌دهد، گفت: باید دنبال تغییرات، نگاه و روش جدید باشیم تا تأثیرگذاری خود را نشان دهیم.

وی به دسترسی آسان به تبلیغ و ارائه دیدگاه و نظرات در فضای مجازی اشاره و تأکید کرد: اینکه پایین سد بنشینیم و استحکامات فراهم کنیم که کار سختی است و باید به سمت توجه به سرچشمه ببریم و با بصیرت‌افزایی و مقابله با تهدیدات در راستای امر به معروف و نهی از منکر معطوف شویم.

فخری با ابراز خوشحالی از تغییر در سیاست‌گذاری و حرکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در استان و کشور تصریح کرد: انتظار ما از ستاد، ایجاد اتاق فکر در استان و کشور است که تحول برای اثربخشی کار انجام شود.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای فعالیت‌هایی در راستای مقابله و مهار گران‌فروشی، به برگزاری جلسات تنظیم افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و مهار آن با همکاری اتحادیه املاک و اداره صمت اشاره کرد.

فخری افزود: باید مدیران همت بیشتری داشته باشند و فضای حاکم را درک کنند و در راستای کاهش مشکلات مردم گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن تلاش دارد تا با تحریم‌ها فضای ناامیدی و یأس در جامعه و در ادامه آشوب و اغتشاش را در جامعه ایجاد کند، گفت: جنگ اقتصادی مدیریت خاص و نظارت بیشتر مسؤولان را می‌طلبد تا این مشکلات به حداقل برسد و مدیران تلاش کنند با وجود این مردم نجیب و فهیم، مشکلات کم شود.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود افزود: ما از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان انتظار داریم تا پیگیر موضوعات مطرح‌شده در ستادهای شهرستان باشند و آنها را در استان و کشور توسط دبیرخانه ستاد پیگیری کنند.

فخری با بیان اینکه سلامت و اقتصاد مهم‌ترین ارکان در نظام هستند و در اقتصاد، بازار مهم است و نظارت و برخورد با متخلفان در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد و مطالبه عمومی شود.

فارس

برچسب ها:

قیمت مسکن ،شاهرود 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman