خبر خوش برای کارکنان ارتش در خوزستان

خبر خوش برای کارکنان ارتش در خوزستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۶ | ۱۳۹۹/۰۳/۰۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از احداث یک هزار واحد مسکونی دیگر برای کارکنان ارتش در استان خوزستان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، امیر کیومرث حیدری در آئین بهره برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، اظهار کرد: آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول زمانی که در ایام هشت ساله دفاع مقدس، موشک‌های ۱۲ و ۹ متری در کوچه‌های دزفول فرود می‌آمد در شهر ماند و ایستادگی کرد که این یک افتخار بزرگ برای این شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در مقابل دشمن بعثی باعث شد این مقاومت و پایداری در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت برسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با سه شعار ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری به سمت اهداف عالی نظام در حرکت است، تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش همواره آماده جانفشانی در مسیر نورانی ترسیم شده از سوی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

امیر حیدری اضافه کرد: امام خمینی (ره) راه شهادت و ایمان را به ما نشان داد و تلاش و اقدامات همه ما باید در راستای مسیر تبیین شده از سوی ایشان باشد.

وی از مسئولان شهرستان دزفول برای همکاری در اجرای طرح مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی تقدیر کرد و افزود: این طرح طبق برنامه زمان بندی شده احداث و بهره برداری شد که جای تقدیر دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همچنین از احداث یک هزار واحد مسکونی دیگر برای کارکنان ارتش در استان خوزستان خبر داد و گفت: امیدواریم این واحدها نیز طبق برنامه زمانبندی شده تکمیل و به کارکنان تحویل داده شوند.

۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در آئینی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسؤولان نظامی و انتظامی شهرستان دزفول به بهره برداری رسید.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman