طی یک برنامه پنج ساله انجام خواهد شد:

احداث ۱۲۴ هزار مسکن برای کارکنان ناجا

احداث ۱۲۴ هزار مسکن برای کارکنان ناجا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

فرمانده ناجا با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بهبود وضعیت معیشتی کارکنان گفت: قرارگاه تأمین مسکن کارکنان طی یک برنامه پنج ساله احداث ۱۲۴ هزار واحد مسکونی کارکنان ناجا را پیگیری می‌کند.
به گزارش اخبار ساختمان، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از یک هزار و 887 واحد مسکونی کارکنان ناجا در شهر جدید اندیشه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر با اشاره به تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی نیروهای پلیس از نقطه صفر مرزی تا مرکز اظهار داشت: علی‌رغم همه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها می‌توان گفت که کارکنان ناجا نسبت به کارکنان سایر دستگاه‌ها از کم توقع‌ترین اقشار جامعه به شمار می‌آیند بنابراین لازم است تا معیشت این همکاران را به طور نسبی تأمین کنیم.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به معیشت کارکنان تصریح کرد: بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و ارائه خدمات رفاهی و مسکونی به آنان همواره یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و ما نیز بر تأمین مسکن کارکنان دغدغه جدی داریم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مسکن مهم‌ترین نیاز در سبد معیشتی کارکنان است افزود: به جهت خدمات شایان همکاران ناجا و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط قرارگاه تأمین مسکن کارکنان مقرر شده طی یک برنامه پنج ساله احداث 124 هزار واحد مسکونی کارکنان را پیگیری کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: امروز با این افتتاح یک هزار و 887 واحد مسکونی و تحویل آن به همکاران ناجا، امیدواریم تا پایان سال نیز تعهدی که به کارکنان خدوم خانواده بزرگ نیروی انتظامی داریم برآورده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قول می‌دهیم در راستای تأمین مسکن کارکنان، با تزریق بودجه تمامی تعهدات مسکونی خود را تا پایان سال جاری به سرانجام برسانیم.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،ناجا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman