تمایل به خرید خانه در تهران بیشتر شد

 تمایل به خرید خانه در تهران بیشتر شد
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۲۷ | ۱۳۹۸/۰۸/۰۱

آگهی های مسکن تهران نشان می دهد که تمایل به فروش واحدهای مسکونی در شمال شرق پایتخت زیاد شده است و در مرکز شهر با تنوع متراژ آگهی ها مواجه هستیم.
به گزارش اخبار ساختمان، قیمت مسکن نسبت به روزهای گذشته افزایش چشم گیری ندارد و میزان معاملات نشان می دهد که تمایل به خرید ملک در پایتخت افزایش پیدا کرده است.

آگهی های منتشر شده درمحدوده هروی نشان می دهد که میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این محدودا حدود ۲۷ میلیون و ۱۰۰ تومان است و بیشتراملاک عرضه شده در این منطقه نیز بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر مربع هستند.

در منطقه شهر زیبا تهران نیز میانگین قیمت املاک بر حسب متر مربع حدود ۱۷ میلیون تومان است. در ۳ ماه گذشته حدود ۳۰۸۱ معامله در این منطقه انجام شده است.

منطقه امیرآباد تهران نیز میانگین قیمت واحد های مسکونی حدودا ۱۸ میلیون و ۴۰۰ تومان است و آگهی های فروش دراین منطقه افزایش نداشته است. نهایتا در این منطقه ۷۴۹ معامله انجام شده است.

در مرکز شهر پایتخت نیز تمایل به فروش کاهش پیدا کرده است و به طور مثال میانگین قیمت واحد های مسکونی در محدودا پاستور متری ۱۵ میلیون و ۳۰۰ تومان است.

در شرق تهران محدودا بلوار پروین نیز میانگین قیمت واحدهای مسکونی حدود ۱۴ میلیون و ۳۰۰ تومان است. متراژ بیشتر واحد های ارائه شده دراین منطقه بین ۵۰ تا ۱۵۰ متراست و حدود ۱۱۱۵ معامله در سه ماه گذشته برای این محدوده ثبت شده است.

بورس امروز

برچسب ها:

قیمت ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman