فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

زمین‌خوار میلیاردی در یزد دستگیر شد

زمین‌خوار میلیاردی در یزد دستگیر شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۱ | ۱۴۰۰/۰۵/۰۶

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: فردی که با جعل و اسناد و مدارک اقدام به زمین خواری به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال کرده بود دستگیر شد.

به گزارش اخبار ساختمان، سردار ‌عباسعلی بهدانی‌فرد‌ درباره این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی در خصوص شکایت اداره راه و مسکن و شهرسازی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی دولتی توسط فردی در حوالی میدان امام حسین(ع) شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با اخذ مجوز قضائی متهم را در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر یزد دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

 



فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس، پس از قرار گرفتن در برابر ادله و مستندات لازم به جعل اسناد و مدارک و سندسازی و تصرف 2 هزار و 700 متر از اراضی دولتی در شهر یزد به ارزش 135 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد افزود: شهروندان قبل از خرید و فروش ملک و واریز هرگونه وجهی حتما اصالت آن را از مراجع قانونی استعلام و از اسناد مالکیت آن اطمینان کامل پیدا کنند.

تسنیم


برچسب ها:

زمین خواری ،یزد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman