بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا کدامند؟

بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا کدامند؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۵ | ۱۴۰۰/۰۲/۲۵

این روزها که تب خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور حسابی بالا گرفته و پروتکل‌های بهداشتی هرگونه مهمانی و دورهمی را منع می‌کند، پیدا کردن بهترین منطقه برای خرید ویلا کار دشواری شده‌است.

به گزارش اخبار ساختمان، وقتی که این سوال را از افراد مختلفی می‌پرسیم، هرکسی تنها با شناختی که از منطقه خود دارد، گزینه‌های محدودی را به شما معرفی می‌کند. در این مواقع و بدون در نظر گرفتن همه گزینه‌ها، نمی‌توان تصمیم درستی گرفت. به همین دلیل و پس از صحبت با چندین مشاور املاک و کارشناس این حوزه، برآن شدیم تا بهترین شهرهای استان مازندران برای خرید ویلا را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه شما را با مزایای خرید ویلا در محمودآباد و نور و آمل آشنا می‌کنیم.

چرا خرید ویلا در محمودآباد بهترین انتخاب ممکن است؟

محمودآباد در واقع شمالی ترین شهر استان مازندران است که در سواحل دریای خزر قرار گرفته‌است. نزدیکی به شهرهایی همچون آمل، بابلسر و نوشهر باعث شده تا محمودآباد به عنوان یکی از بهترین شهرهای شمالی از نظر دسترسی شناخته شود. خرید ویلا در محمودآباد یکی از بهترین گزینه‌های شما در استان مازندران خواهد بود. نزدیکی محمودآباد به تهران اولین و بهترین مزیت آن است. با خرید ویلا در محمودآباد تنها 4 ساعت از درب منزل خود تا ویلا فاصله دارید. یکی دیگر از مزایای خرید ویلا در محمودآباد جاهای دیدنی فراوان آن است. از تپه‌های باستانی سرخرود گرفته تا تالاب قوهای ایران و جنگل اهلم، همه و همه در اطراف محمودآباد واقع شده‌اند.

یکی از مهمترین دلایلی که خرید ویلا در محمودآباد را به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن معرفی می‌کند، سرزمین رویاهای محمودآباد است. این مجموعه که در واقع یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین شهربازی‌های ایران است، همه ساله پذیرای مسافران زیادی در این منطقه است که باعث رونق اقتصادی و افزایش ارزش زمین‌های محمودآباد می‌شود. همچنین اقتصاد شهر محمودآباد مبتنی بر کشاورزی، برنج کاری و ماهیگیری است که هر سه این فعالیت‌ها همیشه رونق خوبی دارند و اقتصاد منطقه را زنده و سرحال نگه می‌دارد.

با توجه به تمامی این موارد، خرید ویلا در محمودآباد یکی از بهترین و پرسودترین خریدهای شما خواهد بود.

 



خرید ویلا در نور

دوست دارید ویلایتان در شهری باشد که روبرو به سمت دریا و پشت سر شما جنگل باشد؟ پس باید به فکر خرید ویلا در نور باشید. شهرستان نور درست وسط جنگل و دریا قرار دارد و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید به سکوت جنگل و یا آرامش دریا دل بسپارید. مزیت دیگر نور دسترسی به دو جاده اصلی تهران-شمال یعنی جاده هراز و جاده چالوس است. آب و هوای شهرستان نور بسیار معتدل است و آمیخته‌ای از هوای شرجی دریا و هوای مطبوع جنگل را در تمامی فصول سال دارد.

جاذبه‌های دیدنی نور یکی دیگر از دلایلی است که خرید ویلا در نور را به عنوان یک گزینه جذاب مطرح می‌کند. به عنوان مثال جنگل‌های قدیمی نور که قدمت آن ها به بیش از 5 میلیون سال می‌رسد، به یکباره شما را از شلوغی و زندگی ماشینی، به دل یک طبیعت واقعی می‌برد که در آنجا چیزی جز آرامش و سکوت پیدا نمی‌کنید. همچنین وجود آبشارهای فراوان از دیگر مزایای خرید ویلا در نور است.

 



خرید ویلا در آمل

آمل یکی از قدیمی‌ترین سکونت‌گاه‌های بشر بر روی کره زمین بوده که به دلیل موقعیت مناسب و خاک حاصل خیز، به عنوان منطقه‌ی مناسبی برای یکجا نشینی انتخاب شده‌بود. خرید ویلا در آمل مزایای بسیاری دارد؛ به عنوان مثال آب و هوای آمل همیشه در حالت معتدل و مناسبی قرار دارد، بارندگی زیاد در این منطقه باعث به وجود آمدن خاک حاصل¬خیز و مناسب کشاورزی شده‌است.

پوشش گیاهی منطقه آمل به قدری زیبا و چشم نواز است که شما با خرید ویلا در آمل گویی درست وسط یک جنگل زیبا قرار دارید. آمل از دیرباز به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی در استان مازندران شناخته می‌شود. هرساله جشنواره‌های متعددی در این شهر برگزار می‌شود، با خرید ویلا در آمل می‌توانید علاوه بر استراحت و آرامش در دل طبیعت، همه ساله در جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف شرکت کنید.

وجود پوشش گیاهی گسترده در منطقه آمل باعث شده تا جاذبه‌های طبیعی این منطقه همه ساله مسافران زیادی را به سمت آمل هدایت کند. این مسئله دلیلی برای رشد همیشگی ارزش ملک در شهر آمل است. در شهرستان آمل به دلیل وجود کارگاه‌های تولیدی و تجهیزات ارزان، معمولا قیمت ساخت ویلا بسیار پایین‌تر از سایر شهرها است و برای خرید ویلا در آمل نیازمند صرف هزینه زیاد نیستید و می‌توانید یک ویلای بزرگ و باکیفیت را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. اگر قصد خرید ویلا را دارید، حتما به آمل به عنوان یکی از گزینه‌های مهم توجه کنید.

 



زومیلا همراه شما در انتخاب و خرید بهترین ویلا در استان مازندران

برای پیدا کردن و خرید یک ویلا باید گزینه‌های زیادی را در نظر داشت. بخشی از این موارد به راحتی توسط خودتان قابل بررسی است، اما به عنوان مثال کیفیت ساخت ویلا و آشنایی با زمین‌های منطقه و موارد این چنینی، نیازمند کمک گرفتن از یک متخصص آشنا به منطقه است. مجموعه زومیلا به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ویلا در ایران، همواره با همکاری کارشناسان متخصص مشاور املاک در سراسر کشور، بهترین گزینه‌ها را با جزییات کامل به شما معرفی می‌کند و در تمام مراحل خرید و فروش ویلا همراه شما خواهد ماند.

اگر قصد خرید ویلا در نور محمودآباد و یا آمل را دارید، شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت زومیلا از پیشنهادات منحصربه‌فرد و فوق¬العاده آن دیدن کنید و با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای زومیلا در این زمینه مشاوره نمایید و تجربه‌ای لذت‌بخش و به دور از نگرانی را در روند معامله تجربه کنید. همین الان با کارشناسان متخصص زومیلا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

آدرس سایت زومیلا : https://www.zoomila.com

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman