مسکن فرهنگیان در ورامین به کجا رسید؟

مسکن فرهنگیان در ورامین به کجا رسید؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۴۰ | ۱۳۹۹/۰۳/۰۳

شهردار ورامین با اشاره به تعیین‌تکلیف زمین‌های مسکن فرهنگیان گفت: این موضوع در انتظار تصویب شورای عالی شهرسازی است که در صورت تصویب، ظرف یک هفته پروانه‌ها را صادر خواهیم کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین دهقان با اشاره به موضوع زمین‌های مسکن فرهنگیان ورامین اظهار داشت: موضوع این پرونده به 22 سال قبل بر می‌گردد که البته در 2 سال اخیر اقدامات خوبی در راستای حل این مشکل صورت گرفت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت این پرونده تصریح کرد: با مساعدت‌ مسئولان شهرستان تاکنون در همه کمیسیون‌های فنی استانی و شهرستانی اجرای این طرح مصوب شده و همه اقدامات لازم جهت رفع مشکل صدور پروانه انجام شده است.

شهردار ورامین افزود: در حال حاضر پرونده در دبیرخانه شورای عالی شهرسازی است و طبق آخرین جلسه‌ای که پیش از سال جدید با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر و دیگر مسئولان در کمیسیون شورای عالی شهرسازی برگزار و مقرر شد تا با انجام بررسی‌های لازم، موضوع تصویب و پاسخ مطالبات شهرداری و شهرستان را در این موضوع بدهند.

دهقان ادامه داد: با انجام این اقدامات، پروانه‌ها صادر خواهد شد اما هنوز منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی هستیم که از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم در این زمینه از دبیرخانه شورای عالی شهرسازی مطالبه‌گری کنند و دغدغه 1200 خانواده فرهنگی را منعکس کنند که قطعاً تأثیرگذار است.

وی همچنین با اشاره به زمان قطعی صدور پروانه‌ها خاطرنشان کرد: این موضوع دست ما نیست و برعهده وزارت مسکن، راه و شهرسازی یعنی دبیرخانه شورای عالی شهرسازی است و هر زمانی که تصویب و به ما اعلام کنند ظرف یک هفته جهت صدور پروانه‌ها اقدام خواهیم کرد.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن فرهنگیان ،ورامین 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman