حل مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین

حل مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۴۹ | ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: مشکلات زمین‌های فاقد سند تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین تا حد زیادی برطرف شده و تا خردادماه به‌طور کامل حل می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، امیر محمدی افزود: تعاونی‌ها زیر نظر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کنند و اینکه اعضای آن را فرهنگیان تشکیل دهد ارتباط حقوقی و مسئولانه بین تعاونی و اداره آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند.

وی عملکرد هیأت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان در سال‌های گذشته را در برخی اقدامات خوب و در برخی موارد ضعیف ارزیابی کرد و ادامه داد: به عنوان مثال زمین‌های پشت خط راه آهن ۲۰ سال است که بلاتکلیف مانده و به یک معضل اصلی برای ۱۵۰۰ عضو این تعاونی تبدیل شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین تهران تصریح کرد: به‌دلیل مراجعه و درخواست همکاران علی‌رغم میل باطنی‌ به این قضیه ورود کردم و با پیگیری‌های زیاد از فرمانداران وقت و فعلی بخش زیادی از کار انجام شده و کمیسیون ماده ۵ آن را گرفتند و فقط یک تأیید نقشه نوسازی می‌خواهد.

محمدی خاطرنشان کرد: طبق قولی که فرماندار به فرهنگیان داده قرار شد تا پایان امسال مشکل سند زمین‌های پشت خط راه‌آهن حل شود، اما با توجه به شرایط بد فعلی و اپیدمی ویروس کرونا به تعویق افتاده و نهایتاً تا خردادماه حل خواهد شد.

وی افزود: اگر اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان به‌دنبال تغییر مثبت و حل مشکلات هستند، باید خودشان مطالبه‌گری کنند و با مراجعه به اداره کار درخواست جلسه فوق‌العاده برای تغییر هیأت مدیره را بدهند.

همشهری آنلاین

برچسب ها:

مسکن فرهنگیان ،ورامین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman