آغاز مرحله دوم ثبت‌ نام مسکن ملی در ایلام

آغاز مرحله دوم ثبت‌ نام مسکن ملی در ایلام
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۱ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۹

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از ثبت‌نام دور دوم مسکن ملی در این استان خبر داد و گفت: زمان ثبت‌نام در این طرح از ساعت ۱۰ صبح ۱۹ اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، علی‌اصغر کاظمی افزود: در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی بر اساس دستورالعملی که وزارت راه و شهرسازی طراحی کرده، مکانیزم ثبت‌نام تغییر یافته و مانند مرحله اول که ثبت‌نام بر اساس ظرفیت بود، نیست.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن TEM.MRUD.IR مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: همه افراد فرصت دارند ظرف دو روز در استان مورد نظر خود ثبت‌نام کنند. سپس از بین افرادی که شروط ۵‌ گانه از جمله عدم استفاده از تسهیلات دولتی در بخش مسکن، عدم استفاده از امتیاز زمین یا مسکن دولتی بعد از انقلاب و نداشتن مالکیت مذکور از سال ۸۴ به بعد را دارا هستند، قرعه‌کشی به عمل می‌آید.

کاظمی گفت: همچنین، متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به ثبت نام متقاضیان در دور اول اشاره کرد و گفت: در این مرحله و از مجموع سه هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی ثبت نام شده طرح اقدام ملی ساخت مسکن در این استان حدود ۳۲ درصد تایید شدند.

بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) ثبت‌نام در ۱۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان آغاز و تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه (۲۰ اسفند) ادامه خواهد یافت.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد.

ایرنا


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman