تایید 32درصدمتقاضیان مسکن ملی در ایلام

تایید 32درصدمتقاضیان مسکن ملی در ایلام
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۲ | ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از مجموع سه هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی ثبت نام شده طرح اقدام ملی ساخت مسکن در این استان حدود ۳۲ درصد تایید شدند.
به گزارش اخبار ساختمان، علی اصغر کاظمی افزود: در مرحله اول از مجموع ۳ هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی ثبت نام شده طرح اقدام ملی ساخت مسکن در این استان یک هزار و ۹ نفر یعنی ۳۲ درصد تایید شدند.

وی از باز بودن سامانه اعتراض خبر داد و افزود: متقاضیانی که در استعلام طرح اقدام ملی حایز شرایط نشده‌اند تا پایان اسفند ماه اعتراض خود را در سامانه tem.meud.ir ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن از نیمه دوم ماه جاری آغاز می‌شود و به متقاضیانی که نتوانسته‌اند مدارک خود را در مرحله اول تکمیل کنند، فرصت این کار داده خواهد شد.

کاظمی اضافه کرد: با انعقاد تفاهم نامه‌هایی با نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و… برنامه ریزی برای احداث ۹ هزار و ۱۵۵ واحد مسکن در طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین‌های محل احداث طرح اقدام ملی زمین و مسکن شناسایی شده افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این واحدها در مدت ۲ سال آینده ساخته شده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman