مشاور و نماینده ویژه وزیر کار عنوان کرد:

تخریب 20 هزار واحد مسکونی براثر سیلاب

تخریب 20 هزار واحد مسکونی براثر سیلاب
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

مشاور و نماینده ویژه وزیر کار با اشاره به حجم خسارت‌های سیل به روستاییان سیستان و بلوچستان، گفت: بیشترین میزان خسارت وارد شده به کشاورزی است.
یاوری مطرح کرد:
تخریب 70 تا صددرصدی خانه‌های روستایی جنوب سیستان‌وبلوچستان/ وزارت کار کنار مردم است
تخریب 70 تا صددرصدی خانه‌های روستایی جنوب سیستان‌وبلوچستان/ وزارت کار کنار مردم است



کریم یاوری در گفت‌وگو با ایلنا درباره کمک‌های وزارت کار و زیرمجموعه‌های آن به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان گفت: تمامی سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شروع سیل در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان (شهرستان‌های نیک‌شهر، چابهار، کنارک، سمرقند، دلگان، فنوج و سرباز) و بخش‌ها و روستاهای تابعه این شهرستان‌ها در حال خدمت‌رسانی به هم وطنان سیل زده استان سیستان‌وبلوچستان هستند.

وی افزود: گرچه مردم به ویژه در مناطق روستایی در معرض سیل بودند اما بسیار صبورانه برای حل مشکلات قدم برداشته و نیازهای فعلی به‌ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی، وسایل گرمایشی، پتو، البسه، لوازم خانگی، کپسول گاز و اقلام خوراکی است.

مشاور و نماینده ویژه وزیر کار خاطرنشان کرد: بیشترین میزان خسارت وارد شده در بخش کشاورزی و از بین رفتن احشام است. در همین حال حدود 70 الی 100 درصد خانه‌های روستایی تخریب شده‌اند. این در حالی است که 14 شهرستان این استان پهناور درگیر سیل شده و 20 هزار واحد مسکونی هم در اثر سیلاب تخریب شده است.

کریم یاوری در پایان خاطرنشان کرد: بنا به دستور مستقیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه تا پایان برطرف شدن نیاز های مردم سیل زده با تمام امکانات این مجموعه در کنار مردم این استان خواهد بود.

ایلنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman