مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد:

تعمیر تمامی واحدهای سیل‌زده در لرستان

تعمیر تمامی واحدهای سیل‌زده در لرستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۹ | ۱۳۹۸/۰۹/۰۲

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از تعمیر ۱۰۰ درصدی واحدهای سیل‌زده در استان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود رضایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده استان ۶۰ درصد و واحدهای تعمیری ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: تا امروز اقدامات خوبی در روند بازسازی و ارزیابی و بررسی ۱۹۶۹ روستا انجام شده که ۴۶ هزار و ۶۶۹ واحد در شهرها و روستاهای استان بررسی و ارزیابی آن‌ها انجام شده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ هزار فقره برای انواع تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند که از این تعداد هم ۱۲ هزار و ۵۸ فقره آن‌ها احداثی است.

رضایی ادامه داد: ۱۹ هزار و ۴۸۲ واحد تعمیراتی داریم و ۱۶ هزار و ۶۲۲ معیشتی بوده و در بحث همکاری بسیار خوب بانک‌ها باعث شد که ۴۳ هزار و ۸۰ واحد عقدقرارداد انجام شده است و ۴۲ هزار پرداختی داریم.

وی اضافه کرد: در بحث پیشرفت فیزیکی کارهای صورت گرفته حدود ۱۱ هزار و ۶۴۰ واحد تاکنون آواربرداری، فنداسیون ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد هم اجرا، حدود ۸۵۰۰ اسکلت نصب و ۶ هزار واحد دیوارچینی و ۶۴۰۰ واحد سقف آن‌ها اجراشده است که ۲۵۰۰ واحد به مرحله گچ‌وخاک و بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان بیان کرد: واحدهای تعمیری ۱۸ هزار و ۵۴۹ واحد هستند که تعمیراتشان شروع شده و خوشبختانه ۱۸ هزار و ۴۱۴ فقره آن به بهره‌برداری رسیده و تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،تسهیلات ،سیل زده 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman