رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان خبر داد؛

مرحله دوم تسهیلات بازسازی منازل ابلاغ شد

مرحله دوم تسهیلات بازسازی منازل ابلاغ شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان از در دست اجرا بودن عملیات احداث ۷۵۰۰ واحد تخریبی در سیل لرستان خبر داد و گفت: مرحله دوم تسهیلات بازسازی منازل ابلاغ شد.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ هزار واحد سیل زده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند، اظهار داشت: از این تعداد‬ ۳۱ هزار واحد موفق به عقد قرارداد با بانک‌ها شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض حوزه مسکن به سیل زدگان لرستان پرداخت شده است، تصریح کرد: عملیات تعمیر ۱۵ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیر شروع شده و تاکنون تعمیر ۱۵ هزار واحد تمام شده است.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با اشاره به اینکه عملیات احداث ۷ هزار و ۵۵۰ واحد تخریبی شروع شده است، یادآور شد: ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تعمیر و ساخت خانه‌های سیل زده لرستان در مرحله اول ابلاغ شد که از این میزان ۶۵۰ میلیارد اعتبار میان متقاضیان توزیع شده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه برای مرحله دوم ۳۲۵ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغ شده است، تصریح کرد: تا امروز به ۳ بانک ابلاغ اعتبار استانی انجام شده است که شامل بانک‌های مسکن، توسعه تعاون و رفاه می‌شود.

وی گفت: عملیات معرفی به بانک متقاضیان انجام شده و در حال اجرا است.

مهر

برچسب ها:

بازسازی ،تسهیلات ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman