اهداف شرکت عمران شهرهای جدید تشریح شد

اهداف شرکت عمران شهرهای جدید تشریح شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۱ | ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

سرپرست شرکت عمران شهرهای در دیدار نوروزی با همکاران شرکت به بیان اهداف و سیاست های جاری در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

به گزارش اخبار ساختمان، سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به تبیین سیاست ها و اهداف شرکت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

غفوری در این جلسه احداث مسکن و تکمیل پروژه های باقیمانده مسکونی در طرح های مسکن مهر و نهضت ملی و تحویل واقعی آنها به مردم را مهم ترین مأموریت شرکت عمران شهرهای جدید در سال جاری دانست و گفت: تحویل خانه های با کیفیت و در شأن مردم اولویت اول ما در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد: سال گذشته، سالی پر از فراز و نشیب و مشکلات گوناگون بود که تلاش داریم نتیجه آن با کمک و همکاری تمامی شما عزیزان و تغییراتی که ایجاد شده است با نتیجه ای مطلوب به سرانجام برسد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت در زمان مقرر شعار ما در سال جدید در حوزه مسکن است گفت: تلاش داریم تا بهترین و با کیفیت ترین مساکن در طرح های فعلی در سطح شهرهای جدید ساخته شود.

غفوری خاطرنشان کرد: سال آخر فعالیت دولت سیزدهم و حجم بالای تعهدات باقیمانده در حوزه مسکن کار ما را سخت تر و حساس تر می کند که به لطف خدا و تیم متخصص موجود در شهرهای جدید تلاش می کنیم تا این مأموریت را در کنار پروژه عظیم ساماندهی سکونتگاه های ساحلی به نتیجه مطلوب و قابل قبولی برسانیم.

مختار محمدی و حسین پیشوا اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید نیز در پایان این جلسه به بیان مواردی از جمله ضرورت آموزش و ارتقای سطح دانش همکاران، ایجاد بانک اطلاعاتی از ظرفیت موجود نیروهای انسانی در شرکت مادر و شرکت های تابعه، تبیین ظرفیت های اداری و استخدامی پرداخته و خواستار ارائه پیشنهادات و انتقادات همکاران در راستای ارتقای سطح عملکرد شرکت در سال جدید شدند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman