قیمت مفتول گالوانیزه، سیاه و مسوار در فولاد توفیقی بزرگترین تولید کننده مفتول

قیمت مفتول گالوانیزه، سیاه و مسوار در فولاد توفیقی بزرگترین تولید کننده مفتول
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۱۲ | ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

قیمت مفتول (کلاف و شاخه‌ای) با توجه به ضخامت، برند، قیمت ارز، مواد اولیه، تخفیف دوره‌ای می‌تواند متفاوت باشد! اما موردی که بیشتر بر روی ارزان بودن قیمت روز سیم مفتول گالوانیزه (سرد و گرم) موثر است، انتخاب تولید کننده مفتول سیاه، گالوانیزه (سفید)، مسوار و ... معتبر می‎باشد.

به گزارش اخبار ساختمان، در هنگام خرید انواع سیم مفتول توجه به قیمت آن و عوامل تاثیر گذار بر روی آن و همچنین تولید کننده مفتول بسیار مهم است. قیمت مفتول (کلاف و شاخه‌ای) با توجه به ضخامت، برند، قیمت ارز، مواد اولیه، تخفیف دوره‌ای می‌تواند متفاوت باشد! اما موردی که بیشتر بر روی ارزان بودن قیمت روز سیم مفتول گالوانیزه (سرد و گرم) موثر است، انتخاب تولید کننده مفتول سیاه، گالوانیزه (سفید)، مسوار و ... معتبر می‎باشد، تا بتوانید با فاکتور رسمی و به صورت تلفنی خرید خود را از کارخانه تولید کننده سیم مفتول انجام دهید و از شرایط ویژه نسبت به شرکت‌های فروشنده سیم مفتول برخوردار شوید.


از آنجایی که قیمت سیم مفتول بر روی قیمت سیم آرماتوربندی فولاد توفیقی، هزینه ساخت و ساز، هزینه تولید بسیاری از محصولات مفتولی ... بسیار تاثیرگذار است ما در این محتوا به معرفی بزرگترین تولید کننده انواع سیم مفتول فلزی (سیاه و گالوانیزه) و قیمت هر کدام از محصولات مفتولی آن خواهیم پرداخت.
 

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مفتول گالوانیزه، سیاه، مسوار


موارد بسیاری مانند قیمت دلار، برند، حمل و نقل و ... بر روی قیمت هر کیلو سیم مفتول تاثیرگذار هستند. البته انواع مختلفی از مفتول نظیر مفتول فولادی، برنجی، آلومینیومی، استیل، تاکستان، کشاورزی، باغی و غیره در بازار وجود دارد.

اما در این صفحه تمرکز ما بیشتر روی بررسی قیمت روز و تولید کننده مفتول گالوانیزه، سیاه و مسوار است. چرا که این قبیل از انواع سیم مفتول کاربرد گسترده‌تری در ساختمان سازی، مجسمه سازی، ساخت کابل، توری و غیره دارند.

 

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مفتول گالوانیزه، سیاه، مسوار


از جمله عوامل موثر بر قیمت مفتول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


*  تولیدکننده سیم مفتول
*  نرخ ارز در بازار
*  میزان تقاضا برای خرید مفتول
*  هزینه‌های جانبی تولید مفتول
*  ابعاد سیم مفتول
*  قیمت مواد اولیه
*  غیره


در صورتی که هر کدام از پارامترهای قیمت مفتول بنا به هر دلیلی دچار تغییر شود، این مورد بر روی قیمت انواع سیم مفتول اعم از قیمت مفتول گالوانیزه، قیمت مفتول مسوار، قیمت مفتول سیاه و ... موثر خواهد بود.


قیمت مفتول گالوانیزه در فولاد توفیقی


شاید به ظاهر قیمت سیم مفتول سفید (گالوانیزه) در فولاد توفیقی مشابه تمام کارخانه‌های تولید کننده سیم مفتول است اما با توجه به این که نرخ خرید سیم مفتول تحت تاثیر عواملی همچون نرخ ارز، میزان تقاضا، قیمت مواد اولیه و حتی ابعاد مفتول قرار دارد، در فولاد توفیقی به دلیل خرید مواد اولیه با تناژ بالا، قیمت نهایی مفتول بسیار کمتر از سایر رقبا می‌باشد. از این جهت می‌توانید یک محصول مفتولی را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی دریافت نمایید.

 

قیمت مفتول گالوانیزه در فولاد توفیقی


یکی دیگر از علت‌های ارزان بودن مفتول فلزی در صنایع فولاد توفیقی این است که فولاد توفیقی ضمن اینکه خود تولید کننده سیم مفتول گالوانیزه محسوب می‌شود، فروشنده مستقیم مفتول گالوانیزه نیز هست.


جدول قیمت سیم مفتول گالوانیزه


در جدول زیر لیست قیمت روز برخی از انواع مفتول گالوانیزه تولیدی فولاد توفیقی، یکی از بزرگترین تولید کننده مفتول در ایران، به همراه قیمت آنها را مشاهده می‌فرمایید، لازم به ذکر است که این جدول از سایت fouladtofighi.com کپی شده است.
 

جدول قیمت سیم گالوانیزه:

نوع مفتول

ضخامت (mm)

قیمت (تومان)

سیم مفتول گالوانیزه 2

2

37.500

سیم مفتول گالوانیزه 2.2

2.2

37.000

سیم مفتول گالوانیزه 2.4

2.4

37.000

سیم مفتول گالوانیزه 2.8

2.8

37.000

سیم مفتول گالوانیزه 3

3

37.100

سیم مفتول گالوانیزه 3.5

3.5

37.500

سیم مفتول گالوانیزه 4

4

37.500

 

 

در صورتی که می‌خواهید قیمت روز سایر محصولات سیم گالوانیزه را مشاهده کنید، عبارت "قیمت سیم مفتول گالوانیزه" در گوگل سرچ کرده و بر روی سایت fouladtofighi (فولاد توفیقی) کلیک نمایید.
 

قیمت مفتول سیاه در فولاد توفیقی


کارخانه فولاد توفیقی به عنوان تولید کننده مفتول سیاه بخش بزرگی از نیازهای بازار داخلی را تامین می‌نماید.

 

قیمت مفتول سیاه در فولاد توفیقی


منتهی اگر قیمت مفتول آرماتوربندی در فولاد توفیقی را با سایر مراکز فروش مقایسه کنید، متوجه می‌شوید قیمت فروش مفتول سیاه در صنایع فولاد توفیقی نسبت به سایر مراکز فروش بسیار مقرون به صرفه‌تر است. چرا که همانطور که گفته شد، فولاد توفیقی یکی از کارخانه‌های تولید کننده سیم مفتول است.


قیمت سیم مفتول سیاه


در جدول زیر لیست قیمت انواع سیم مفتول سیاه (آرماتوربندی) فولاد توفیقی، بزرگترین تولید کننده مفتول در کشور را قرار داده‌ایم.

جدول قیمت سیم مفتول سیاه:

نوع مفتول

ضخامت (mm)

قیمت (تومان)

مفتول سیاه 1.2 بسیار نرم سلفون پیچ

1.2

33.000

مفتول سیاه 1.5 بسیار نرم سلفون پیچ

1.5

31.000

مفتول سیاه 2.5 بسیار نرم سلفون پیچ

2.5

31.000

سیم مفتول سیاه 1.5 بسیار نرم

1.5

30.500

سیم مفتول سیاه 2.5 بسیار نرم

2.5

30.500

مفتول سیاه 1.5 نرم

1.5

30.100

مفتول سیاه 2.5 نرم

2.5

30.100

مفتول سیاه 3 نرم

3

30.100

مفتول سیاه 1.5 سفت

1.5

32.000

مفتول سیاه 2.5 سفت

2.5

32.000

 

 

چنانچه تمایل دارید لیست به روزترین قیمت مفتول سیاه را از سایت فولاد توفیقی مشاهده نمایید وارد صفحه fouladtofighi.com"/مفتول-قالب-بندی-آرماتوربندی" شوید.
 

قیمت مفتول مسوار در فولاد توفیقی


کارخانه فولاد توفیقی علاوه بر مفتول سیاه و سفید، از بزرگترین تولید کننده‌های مفتول مسوار نیز محسوب می‌شود. قیمت مفتول مسوار (سیم مفتول مسی) نیز در سایت فولاد توفیقی به همان عوامل گفته شده، وابسته است.
 

قیمت سیم مفتول مسوار


جدول زیر به قیمت برخی از پرفروش‌ترین انواع مفتول مسوار فولاد توفیقی، یکی از برترین کارخانه‌های تولید کننده سیم مفتول اشاره می‌کند.

جدول قیمت سیم مفتول مسوار:

نوع مفتول

ضخامت (mm)

قیمت (تومان)

مفتول مسوار 2 (شاخه)

2

33.000

مفتول مس 2.2 الی 2.4 (شاخه)

2.2 الی 2.4

33.500

مفتول مسوار 1.5 (کلاف)

1.5

32.100

مفتول مس 2 (کلاف)

2

32.500

مفتول مس 2.2 الی 2.4 (کلاف)

2.2 الی 2.4

32.100

مفتول مسوار 2.5 الی 2.9 (کلاف)

2.5 الی 2.9

32.100

مفتول مس 3 الی 3.9 (کلاف)

3 الی 3.9

32.100

مفتول مسوار 4 الی 5.7 (کلاف)

4 الی 5.7

32.100

مفتول مس 5.8 الی 7 (کلاف)

5.8 الی 7

32.100

مفتول مس 7.2 الی 8 (کلاف)

7.2 الی 8

32.100

 

 

شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای یا به روز دیگر محصولات سیم مفتول مسی را در سایت فولاد توفیقی مشاهده نمایید، برای این کار عبارت "قیمت مفتول مسوار (سیم مسی)"را در گوگل جستجو و از بین نتایج بر روی سایت فولاد توفیقی کلیک کنید.
 

فولاد توفیقی بزرگترین تولید کننده مفتول؛ تخفیف قیمت مفتول


فولاد توفیقی به عنوان بزرگترین تولید کننده مفتول سیاه، گالوانیزه، مسوار ... و فروشنده مستقیم آن توانسته است، نرخ خرید انواع سیم مفتول را برای مشتریان خود تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد. مقایسه قیمت سیم مفتول فولاد توفیقی با سایر فروشنده‌ها خود گواه این موضوع است.

از دیگر مزایای صنایع فولاد توفیقی ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان در زمان خرید به صورت تلفنی است. شما می‌توانید با کارشناسان سایت fouladtofighi تماس بگیرید تا ضمن اطلاع از به روزترین قیمت مفتول، از مشاوره تخصصی کارشناسان مجرب برخوردار شوید. در نهایت پس از سفارش خرید انواع مفتول سیاه، مسی و گالوانیزه به صورت کلاف یا شاخه‌ای با قیمت ارزان می‌توانید از این سایت فاکتور دریافت کنید.

شما می‌توانید در جشنواره ویژه نوروز از تخفیفات ویژه جهت خرید مفتول بهره‌مند شوید. ناگفته نماند فولاد توفیقی گاهی به صورت دوره‌ای اقدام به برگذاری جشنواره تخفیفاتی خواهد کرد. برای اقدام به خرید و مشاهده محصولات مفتولی فولاد توفیقی کافی است به آدرس https://fouladtofighi.com/solid-wire-price/ مراجعه نمایید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman