مدیرعامل تسفا:

کشورهای منطقه مسیر مناسبی برای ترانزیت سازه های فولادی است

کشورهای منطقه مسیر مناسبی برای ترانزیت سازه های فولادی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۳ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

مدیرعامل تسفا گفت: خوشبختانه اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است که تولید کنندگان از آن غافل هستند که ما برای تغییر این مسیر و بهره برداری از این ظرفیت ها با تاسیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی در سال ۹۹ تلاش داریم در حوزه صادرات قدم های موثری برداریم.

به گزارش اخبار ساختمان، ابوالفضل کدخدازاده مدیرعامل تسفا با اشاره به مشکلات و موانع صادرات سازه های فولادی اظهار داشت: خوشبختانه اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است که تولید کنندگان از آن غافل هستند که ما برای تغییر این مسیر و بهره برداری از این ظرفیت ها با تاسیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی در سال ۹۹ تلاش داریم در حوزه صادرات قدم های موثری برداریم.

وی بیان کرد: در گام‌ نخست اقدامات خوبی در کشور عمان و قطر انجام‌ شد، سپس در بغداد و ترکیه و اخیراً اقدامات موثری در قزاقستان صورت گرفت. در عراق نیز به دلیل ظرفیت های خوب این کشور در برهه ای که این کشور در مرحله بازسازی قرار دارد، این امکان را می دهد که در حوزه صادرات سازه های فولادی قدم برداریم.


شایان ذکر است این سلسله پنل ها در استودیو سازه های فولادی با همکاری تسفا و محتواک از تاریخ 20 تا 22 آذرماه در هتل المپیک برگزار شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman