ساختمان های دبی هنر و مهندسی در ارتفاعات

ساختمان های دبی هنر و مهندسی در ارتفاعات
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۰ | ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

شهر دبی در کشور امارات به عنوان یکی از مناطق پیشرو در صنعت برج سازی در جهان محسوب می‌شود، این شهر به داشتن ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌های سر به فلک کشیده در جهان شهرت یافته است تا جایی که بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه در این شهر قرار دارد و سالانه میلیون‌ها گردشگر برای تماشای این برج از نزدیک به شهر دبی سفر می‌کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، بسیاری از افراد آرزوی زندگی در برج‌های بلند مرتبه و مدرن شهر دبی را در سر دارند و به دنبال خرید ملک در این شهر هستند تا بتوانند از فراز برج‌های لوکس و زیبای این شهر در قلب خلیج فارس دنیایی جدید را تماشا کنند. بدون شک دبی یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است که در سال‌های اخیر شاهد تحولات بسیاری در صنعت ساختمان سازی بوده و در حال حاضر تعداد برج‌های این شهر با شهر بزرگی همچون نیویورک برابر می‌کند. صنعت شهرسازی در سال‌های اخیر در دبی با سرعت بسیار زیادی پیشرفته کرده و در حال حاضر به هر نقطه این شهر که نگاه می‌کنید یک یا چند آسمان خراش از زمین بیرون زده است و افراد بسیاری هم از مدت‌ها قبل برای زندگی در شهر دبی آماده خرید واحدهای مسکونی و تجاری موجود در این برج‌های بسیار لوکس و مجهز هستند. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری و خرید ملک در شهر دبی را دارید، برای اطلاع از شرایط دریافت اقامت با خرید ملک در دبی شهر می‌توانید با مشاوران مجموعه روتس کپیتال یکی از بزرگترین مجموعه‌های فعال در حوزه خرید ملک در دبی تماس بگیرید.


مشهورترین برج های جهان در دبی


شهر دبی در کشور امارات به عنوان یکی از مناطق پیشرو در صنعت برج سازی در جهان محسوب می‌شود، این شهر به داشتن ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌های سر به فلک کشیده در جهان شهرت یافته است تا جایی که بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه در این شهر قرار دارد و سالانه میلیون‌ها گردشگر برای تماشای این برج از نزدیک به شهر دبی سفر می‌کنند. دبی در سال‌های اخیر بیشتر از قبل در محاصره برج‌ها بلند مرتبه قرار دارد، بسیاری از مردم این شهر هم زندگی در این برج‌های سر به فلک کشیده را ترجیح می‌دهند. ساختمان‌های بلند دبی نه تنها نمایانگر پیشرفت‌های مهندسی و تکنولوژی در صنعت ساختمان ‌سازی در این شهر و در جهان هستند، بلکه نمایندگان هنر و طراحی خلاقانه هم در این کلانشهر محسوب می‌شوند. این ساختمان‌ها با زیبایی، ابتکار و استفاده از متدهای نوین برج سازی در جهان طراحی شده‌اند و بسیاری از آنها در دنیا نمونه مشابهی ندارند


برج خلیفه، چشم و چراغ برج های دبی


برج خلیفه با ارتفاع بیش از 820 متر بلندترین برج جهان است، این برج در شهر دبی در مجاورت آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده و یکی از سازه‌های شگفت انگیز در این شهر افسانه‌ای محسوب می‌شود. برج خلیفه سرآمد برج‌های جهان است، این برج از دو بخش مسکونی و تجاری تشکیل شده و سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است که برای تماشای این برج از نزدیک به شهر دبی سفر می‌کنند. سیستم‌های ایمنی و مکانیکی پیشرفته‌ای که در این برج برای مقابله با شرایط محیطی سخت منطقه طراحی شده، نمونه‌ای بی نظیر از ترکیب هنر و مهندسی است که در برج خلیفه به بهترین شکل ممکن ظهور کرده و توانسته ساکنان این برج را از کیفیت بالای زندگی در این مجموعه راضی نگه دارد. بسیاری افراد ثروتمند جهان با خرید یک دفتر و یا واحد مسکونی در برج خلیفه موفق به اخذ اقامت از طریق خرید ملک در دبی شده‌اند و در مدت کوتاهی توانسته‌اند اقامت موقت کشور امارات را دریافت کنند. البته برای خرید یک واحد در برج خلیفه باید چند میلیون دلاری بودجه داشته باشید تا ساکن بلندترین برج جهان شوید.
 

برج خلیفه در دبی


برج العالم، دومین برج بلند دبی


برج العام رتبه دوم بلندترین برج‌های شهر دبی را به خود اختصاص داده و یکی از چشم نوازترین برج‌های این شهر محسوب می‌شود. این برج با ارتفاعی در حدود 510 متر یکی از برج‌های بلندمرتبه دبی و جهان است، برج العام با معماری شگفت انگیزی که دارد یکی از برترین برج‌های شهر دبی به لحاظ زیبایی ظاهری و معماری محسوب می‌شود. 74 طبقه از این برج 108 طبقه‌ای نیمه کاره به دفاتر اداری و تجاری اختصاصی یافته و بقیه طبقه‌ها با هدف مسکونی طراحی شده است. برج العالم یکی از لوکس ترین ساختمان‌های شهر دبی محسوب می‌شود که قیمت پیش خرید واحدهای آن به دلار محاسبه شده و افرادی که قصد خرید ملک در این ساختمان را دارند، باید هزینه زیادی برای سکونت در این ملک بپردازند.


برج مارینا 101 با چشم انداز ابدی مشرف به خلیج فارس


برج مارینا 101 با چشم انداز ابدی مشرف به آب‌های نیلگون خلیج فارس یکی از سه برج بلند شهر دبی است. این برج با ارتفاع 425 متر توانسته در رده سوم بلندترین برج های دبی قرار گیرد و به یکی از غول پیکرترین برج‌های این شهر تبدیل شود. اوج زیبایی هنر معماری و تخصص مهندسان جهان را می‌توان در طراحی برج مارینا مشاهده کرد، این برج که در یکی از لوکس ترین مناطق شهر دبی واقع شده یک مسیر آب اختصاصی در اطراف خود دارد و برج در واقع روی یک جزیره مصنوعی در خلیج فارس طراحی شده است. پروژه دبی مارینا در حال توسعه است و طبق طراحی انجام ‌شده، این محله لوکس گنجایش 120 هزار  نفر را خواهد داشت. بسیاری از افراد برای استفاده از شرایط جدید اقامت دبی قصد خرید ملک در این شهر را دارند و برج‌های مارینا در فهرست مناطق محبوب و پر طرفدار در بین مهاجران خارجی قرار دارد.
 

ساختمان سازی در دبی


برج پرنسس در ساحل مارینا دبی


برج پرنسس یا برج الامیره یکی از برج‌های معروف دبی است و با ارتفاع تقریبی 414 متر در فهرست بلندترین برج‌های جهان هم در رتبه 25 ام قرار دارد. این برج در منطقه مارینا دبی واقع شده و یکی از بلندترین ساختمان‌های مسکونی جهان محسوب می‌شود. برج پرنسس با 101 طبقه، 763 واحد مسکونی، پارکینگ زیرزمینی با ظرفیت 957 اتومبیل، 8 فروشگاه، استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی، سونا، اتاق بخار، زمین بازی کودکان، سالن ضیافت و امکانات دیگر طراحی شده تا ساکنان این برج به تمامی امکانات مورد نیاز زندگی روزمره به صورت یکجا دسترسی داشته باشند. این ساختمان در سال 2012 افتتاح شده و تا سال 2015 عنوان بلندترین ساختمان مسکونی جهان را داشت، اما با افتتاح برج 432 خیابان پارک در نیویورک در سال 2015، این عنوان به آن برج رسید و برج پرنسس در شهر دبی این عنوان جهانی را از دست داد. البته هنوز هم برج پرنسس یکی از زیباترین و باشکوه ترین برج‌های شهر دبی و جهان است.


برج ۲۳ مارینا آسمان‌ خراشی مسکونی در دبی


اگر به زندگی لوکس در ارتفاع 393 متری علاقه دارید، حتما برای خرید ملک در شهر دبی خود را به برج 23 مارینا برسانید. این برج مسکونی 88 طبقه یکی از شگفت انگیزترین برج‌های بلند مرتبه شهر دبی است که از آن به عنوان آسمان خراش هم می‌توان یاد کرد. این برج مدرن با معماری بسیار خاص خود فضایی رویایی برای یک زندگی لوکس در شهر دبی دارد، برج 23 مارینا 289 واحد مسکونی به ‌صورت دو تا چهار خوابه و همچنین دوبلکس را در خود جای داده است و یکی از اعجاب انگیزترین برج‌های کشور امارات به لحاظ زیبایی ظاهری و امکانات محسوب می‌شود. آسانسورهای اختصاصی برای هر واحد دوبلکس، 57 استخر و پارکینگ با ظرفیت 586 اتومبیل تنها بخشی از امکانات رویایی این برج بلند مرتبه در قلب شهر دبی است. تقاضا برای خرید واحدهای مسکونی برج 23 مارینا زیاد است، البته افرادی که قصد مهاجرت به دبی را دارند باید برای خرید ملک از این برج لوکس چند میلیون دلار بودجه داشته باشند تا امکان خرید یک واحدهای مسکونی در این مجموعه برای آنها فراهم شود.


قیمت خرید ملک در برج های شهر دبی


دبی در سال‌های اخیر حال و هوایی بسیار متفاوت پیدا کرده و در حال حاضر یکی از مدرن ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. در شهر دبی تا جایی که چشم کار می‌کند، آسمان‌ خراش‌های بلند مرتبه در گوشه و کنار شهر قد علم کرده‌اند و اغلب مردم در این شهر سکونت در این برج‌های بلند مرتبه را برای زندگی و کار ترجیح می‌هند. با افزایش تقاضا برای خرید ملک در شهر دبی، قیمت انواع املاک مسکونی و تجاری به خصوص در برج‌های سر به فلک کشیده این شهر افزایش چشمگیری پیدا کرده و در حال حاضر دبی یکی از گرانقیمت ترین شهرهای جهان برای خرید ملک است. قیمت خرید ملک در برج های شهر دبی هر روز افزایش می‌یابد و تنها دلیل این موضوع هم افزایش تقاضا برای اقامت در دبی است. قیمت برخی واحدهای مسکونی و تجاری در برج‌های معروف دبی همچون برج خلیفه تا چند میلیون دلار هم تخمین زده می‌شود که این موضوع باعث افزایش توجه‌ها به املاک این شهر و تمایل بیشتر سرمایه گذاران برای خرید ملک در دبی شده است.


سخن پایانی


خرید ملک و ثبت شرکت در شهر دبی یک راه سریع و آسان برای دریافت اقامت کشور امارات است، در چند سال اخیر بسیاری از افراد برای کسب سود بیشتر و زندگی بهتر با این روش موفق به دریافت اقامت شهر دبی شده‌اند. بهترین راهکار برای انجام یک معامله عالی در شهر دبی، دریافت مشاوره و خدمات خرید ملک و ثبت شرکت در دبی از طریق شرکت روتس کپیتال است. برای برقراری ارتباط با مشاوران این مجموعه می‌توانید از طریق سایت روتس کپیتال به آدرس https://rootsdubai.org/ و یا شماره تلفن ۰۰۹۷۱۴۸۰۰۷۶۶۸۷ با این مجموعه تماس بگیرید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman