بهترین شرکت شوتینگ زباله در ایران را چطور پیدا کنیم؟

بهترین شرکت شوتینگ زباله در ایران را چطور پیدا کنیم؟
Facebook Twitter LinkedIn

۰۸:۵۸ | ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

سیستم شوتینگ، یک راه اصولی و کاربردی برای دفع صحیح زباله‌های مختلف ساختمانی، بیمارستانی، منازل مسکونی به خصوص برج ها، هتل‌ها و ... است. اگر این سیستم به درستی اجرا نشود و یا از مواد بی‌کیفیتی در ساخت آن استفاده شود، سبب به وجود آمدن هزینه‌های چندین برابری و همچنین مشکلات و بیماری‌های متعدد برای مصرف‌کنندگان خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، بهترین شرکت شوتینگ زباله، شرکتی است که بتواند سیستم شوتینگ را با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه ارائه نماید.


سیستم شوتینگ، یک راه اصولی و کاربردی برای دفع صحیح زباله‌های مختلف ساختمانی، بیمارستانی، منازل مسکونی به خصوص برج ها، هتل‌ها و ... است. اگر این سیستم به درستی اجرا نشود و یا از مواد بی‌کیفیتی در ساخت آن استفاده شود، سبب به وجود آمدن هزینه‌های چندین برابری و همچنین مشکلات و بیماری‌های متعدد برای مصرف‌کنندگان خواهد شد.


هنگام تهیه و راه‌اندازی سیستم شوتینگ باید اطلاعات کامل و جامعی راجع به شرکت تولید کننده و اجرا کننده آن داشته باشید.


کاربرد شوتینگ زباله


شوتینگ‌های زباله و نخاله راه حل مناسبی برای دور کردن زباله‌های ساختمانی، عفونی، ساختمانی و منازل مسکونی هستند. این روش جمع آوری زباله باعث می‌شود که استفاده از راه پله‌ها و آسانسور برای جابجا کردن زباله به صفر برسد و از طرفی شیرابه‌های حاصل از زباله‌ها درون محیط زندگی و کار افراد پخش نشود.


استفاده از سیستم شوتینگ زباله باعث می‌شود در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید آشغال‌ها را به بیرون انتقال دهید و درنتیجه جلوی نشر آلودگی و بوی بد را بگیرید.
 

کاربرد شوتینگ زباله


امکانات ارائه شده در بهترین شرکت خدمات شوتینگ زباله


اگر سیستم شوتینگ به درستی در ساختمانی اجرا نشود و یا اینکه از مواد اولیه بی کیفیت و نامناسبی در ساخت آن استفاده شود، هزینه‌های ثانویه بسیار بالایی را به بار خواهد آورد. بهترین شرکت خدمات شوتینگ زباله باید بتواند سیستم اجرا و نصب شده توسط خود را ضمانت کند و بازدیدهای دوره ای به منظور رفع کردن عیوب موجود در شوتینگ زباله پس از اجرای آن داشته باشد.


هر مکانی نیاز به یک سیستم شوتینگ مخصوص دارد؛ برای مثال سیستم شوتینگی که برای دفع نخاله‌های ساختمانی استفاده می‌شود با سیستم شوتینگی که برای دفع زباله‌های مجتمع‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد از نظر ساختاری و هم از نظر مواد اولیه مورد نیاز با یکدیگر متفاوت است. اگر شرکتی تجربه و تبحر کافی در این زمینه نداشته باشد، به‌راحتی قادر نخواهد بود به این نکات توجه کند و باعث به وجود آمدن دردسر در آینده خواهد شد. بهترین شرکت خدمات شوتینگ زباله در ایران، باید مشاوره‌های کافی و لازم در خصوص انتخاب نوع مناسب سیستم شوتینگ را به خریداران بدهد تا آن‌ها با آگاهی کافی، سیستم مورد نظر خود را خریداری کنند.


مورد دیگری که در هنگام اجرای سیستم شوتینگ باید به آن دقت کرد، دریچه سیستم است. اگر دریچه شوتینگ زباله به درستی تعبیه نشود راه نفوذ حشرات موذی و آلودگی به ساختمان باز می‌شود و مشکلات بسیار زیادی در این رابطه به وجود خواهد آمد.
 

سیستم شوتینگ زباله


بهترین شرکت خدمات شوتینگ زباله در ایران، باید از عایق بودن دریچه‌های تعبیه شده اطمینان خاطر داشته باشد و به آن‌ها توجه ویژه بکند. همچنین توجه به سیستم شستشوی شوتینگ زباله نیز موضوع مهم دیگری است که هنگام تهیه این سیستم باید به آن دقت کنید؛ زیرا برخی از شوتینگ‌های زباله فاقد سیستم شستشو هستند که باعث نشر بوی بد در کل مجموعه خواهد شد و یا اینکه سیستم شستشوی آن‌ها به درستی اجرا نشده است.
 

سیستم شستشوی شوتینگ زباله


انواع مختلف شوتینگ زباله


شوتینگ‌های زباله دارای امکانات متفاوتی هستند که باتوجه به نیازهای مشتریان قابل پیاده سازی می‌باشند. در لیست زیر دسته بندی کلی این سیستم‌ها ارائه می‌شود.

 

1.  شوتینگ‌هایی که تنها دارای سطل زباله می‌باشند. این گونه سیستم‌های شوتینگ معمولا در ساختمان‌های چند طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از جمع شدن زباله در ساعتی مقرر محتوای آن‌ها تخلیه می‌شود.

2.  شوتینگ‌های دارای کامپکتور: اگر بخواهید از روش اصولی‌تر شوتینگ زباله استفاده کنید، باید پس از جمع شدن زباله در سطل مخصوص به آن، آن را فشرده کنید تا حجم کمتری پیدا کند و جای کمتری بگیرد. این روش برای مکان‌هایی مانند شهر کیش که می‌خواهند زباله‌های کمتری را انتقال دهند بسیار کاربردی می‌باشد.

3.  شوتینگ‌هایی که دارای جداکننده زباله هستند. اگر بخواهید با استفاده از سیستم شوتینگ زباله‌های خشک و تر را نیز از یکدیگر جدا کنید، نیاز به سیستم شوتینگی دارید که این قابلیت را داشته باشد.


معرفی بهترین شرکت خدمات شوتینگ زباله در ایران


شرکت تهویه سازان صنعت کار که با نام شرکت مجریان صنعت کار نیز در بین متقاضیان شهرت پیدا کرده است، اولین شرکت پیشرو در زمینه اجرای سیستم شوتینگ زباله در ایران است که فعالیت خود را از سال 1364، آغاز کرده است. این شرکت با بهره‌گیری از تخصص و مهارت متخصصان و مهندسان حاضر در مجموعه، توانسته است سیستمی ثبت اختراع و تولید نماید که عیوب موجود در سیستم‌های شوتینگ زبالۀ سایر شرکت‌های فعال در ایران را نداشته باشد و کاربر بتواند با آسودگی سالیان متوالی از آن استفاده نماید.


مهندسان شرکت تهویه سازان صنعت کار، برخلاف سایر شرکت‌های فعال در بازار ایران، پس از نصب و اجرای شوتینگ زباله، بازدیدهای دوره‌ای برای نظارت بر کیفیت و صحت کارکرد سیستم، از مجموعه به عمل می‌آورند و این به معنای اطمینانی است که شرکت تهویه سازان صنعت کار به خریداران خود ارائه می‌نماید.
 

سیستم شوتینگ زباله


خدمات ارائه شده در بهترین شرکت شوتینگ زباله


ساخت و تولید سیستم شوتینگ، تنها به ساخت لوله‌های مربوط به این سیستم ختم نمی‌شود و در کنار این مسائل، موارد مهم‌تری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها نیز توجه شود؛ زیرا توجه به آن‌ها در کنار هم باعث بالارفتن بازدهی سیستم خواهد شد. شرکت تهویه سازان صنعت کار (tssk) به همه این نکات توجه ویژه‌ای دارد. برخی از مهم‌ترین این موارد عبارتند از:


*  راه‌حل‌های اصولی برای تفکیک زباله در محل
*  استفاده از سیستم‌های متراکم‌کننده زباله (کمپکتور)
*  ساخت و اجرای 0 تا 100 سیستم مکانیزه شستشوی کانال‌های شوتینگ
*  سیستم شوتینگ نخاله‌های آهنی
*  سیستم شوتینگ نخاله‌های پلاستیکی


شرکت تهویه سازان صنعت کار، با استعانت از الطاف خداوند و با تکیه بر توانایی‌ها و تجربه‌های پرسنل و کارکنان شرکت و تسلط بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، قادر است با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و رقابتی با مجموعه‌های زیر همکاری نماید:


*  تمامی شرکت‌ها و کارخانجات
*  مجتمع‌های مسکونی
*  هتل ها
*  بیمارستان ها
*  ارگان‌های مختلف

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman