مدیر فروش پلی ران:

کاهش مقطعی قیمت برخی محصولات پلی ران به جهت مراعات حال مشتری در شرایط تقریبی ثبات اقتصادی

کاهش مقطعی قیمت برخی محصولات پلی ران به جهت مراعات حال مشتری در شرایط تقریبی ثبات اقتصادی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۱۶ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مدیر فروش پلی ران خاطرنشان کرد: نوسان در شرایط کنونی اقتصادی باعث شده پلی ران به جهت مراعات حال مشتری، قیمت محصول خود را ثابت و بعضاً کاهش دهد، برای نمونه ۲-۳ سال اخیر چندین مرتبه کاهش قیمت را داشتیم و چرا که هدف پلی ران آرامش و آسایش مشتری است.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، مهسا یکتاسرشت در پنل "بنای برتر؛ بازاریابی و فروش" با بیان اینکه گلوگاه واحدهای تولیدی فروش است، اظهار داشت: زمانی اقتصاد می تواند پویا باشد که بازوهای مختلفی برای آن ایجاد شود که قطعاً یکی از این بازوها، واحد فروش است.

وی بیان کرد: رشد و شکوفایی یک مجموعه حاصل تلاش زنجیره ای از واحدهاست که پویایی آن مستلزم برآورد شرایط و نیاز بازار است بنابراین شبکه بازاریابی در این راستا می تواند گام موثری در تحقق این هدف باشد.

مدیر فروش پلی ران ادامه داد: ما با ایجاد شبکه نمایندگی طی مجموعه ای از فرآیندها به راه اندازی نمایندگی ها اقدام می کنیم تا با ارائه خدمات شایسته به مشتریان بتوانیم جایگاه خود را در بازار تثبیت کنیم.

یکتا سرشت در ادامه با اشاره به مدیریت شبکه فروش در پلی ران تصریح کرد: با تکیه بر توانمندی هایی که وجود دارد اعم از توانمندی در دپوی مواد اولیه و دپوی موجودی کالا، نمایندگی ها با خرید محصولات پرفروش خود و دپو آن ها می تواند اقدام به فروش مویرگی محصولات کنند.

وی همچنین در مورد نحوه ارسال محصولات گفت: نمایندگان از طریق سیستم ثبت سفارش، محصولات درخواستی خود را ثبت می کنند و کارشناسان ما پس از دریافت سفارش و بررسی موجودی انبار، اقدام به بارگیری و حمل محصول در سریع ترین زمان ممکن می کند.

مدیر فروش پلی ران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازسنجی در بازار بیان کرد: واحد فروش علاوه بر نظارت بر فعالیت نمایندگی ها، سعی دارد به بررسی قرائن تقاضا در بازار نیز بپردازد و این امر با توجه به تعامل مناسب میان اکثر واحدها در پلی ران برآورد و پاسخ داده می شود.

یکتا سرشت در پایان با اشاره به کاهش مقطعی قیمت برخی محصولات در پلی ران خاطرنشان کرد: نوسان در شرایط کنونی اقتصادی باعث شده پلی ران به جهت مراعات حال مشتری، قیمت محصول خود را ثابت و بعضاً کاهش دهد، برای نمونه ۲-۳ سال اخیر چندین مرتبه کاهش قیمت را داشتیم و چرا که هدف پلی ران آرامش و آسایش مشتری است.


برچسب ها:

شرکت پلی ران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman