مدیر تحقیق و توسعه پلی‌ ران:

تلفیق نوآوری و بومی سازی اولویت واحد تحقیق و توسعه پلی ران

Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۳ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

مدیر تحقیق و توسعه پلی‌ ران گفت: با توجه به بومی بودن سیستم فاضلاب در هر منطقه، نوآوری در پلی ران با بومی سازی تلفیق شده و در این زمینه اولین سیفون استاندارد دنیا را پلی ران ساخته که ثبت شده است.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، امیر رهنمون مدیر تحقیق و توسعه پلی‌ ران در پنل "بنای برتر، نوآوری بیشتر"؛ با اشاره به فعالیت نیم قرنی پلی ران در حوزه فاضلاب اظهار داشت: از دید پلی ران نه فقط تاسیسات و فاضلاب بلکه کلیه مصالح ساختمانی مهم است و این موضوع سیاست پلی ران از قدیم بوده و به حداقل ها بسنده نکردیم و همیشه دنبال راهکار جدید و بهتر در این صنعت بوده ایم.

وی با اشاره به تمرکز پلی ران بر بازدهی، اجرا و عمر تاسیسات و همچنین کاهش هزینه ها عنوان کرد: از حدود ۲۲ سال پیش بخش جداگانه ای در پلی ران ایجاد شده که نتیجه آن تاکنون خوب بوده؛ در این راستا پوش فیت سایلنت ۱۰ پلی ران به تاییده موسسه آلمانی رسیده و به عنوان کم صداترین سیستم که حتی از آستانه شنوایی انسان پایین تر است و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر تحقیق و توسعه پلی‌ ران ادامه داد: با توجه به بومی بودن سیستم فاضلاب در هر منطقه، نوآوری در پلی ران با بومی سازی تلفیق شده و در این زمینه اولین سیفون استاندارد دنیا را پلی ران ساخته که ثبت شده است.

رهنمون سپس در مورد نوآوری های پلی ران گفت: نوآوری هایی که در شرکت پلی ران اتفاق افتاده از نظر زمانی دو مرحله است؛ با توجه به اینکه سیاست پلی ران ارتقا سیستم ساختمان سازی و مهندسی کشور است تا هفت سال پیش ابداعات شرکت ثبت نمی شد تا شرکت های دیگر از فرصت استفاده و سطح صنعت تاسیسات بالا بیاید، در این زمینه لوله های دو سر سوکت، زانوهای بلند و زانوهای سوکت بلند از جمله مواردی است که تولید شده ولی ثبت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم محصولاتی است که ثبت شده از جمله سیفون درجه دار که قابلیت بازدید دارد، اولین سیفون که مقطع داخلی گرد دارد و احتمال گرفتگی معمول را به صفر می رساند از دیگر محصولات است، در بحث آب باران در مقررات ملی تاکید شده که از سر بام تا چاه باید یکپارچه تست شود که با بلندمرتبه سازی تست آن دشوار بود که برای رفع این معضل اتصالی برای اولین بار توسط پلی ران تولید شد که ۱۵۰ ارتفاع آب و انقباض و انبساط لوله را نیز تحمل کند.

مدیر تحقیق و توسعه پلی‌ ران با بیان اینکه هدف ما نوآوری همراه با بومی سازی است، افزود: محصول اسپری روان کننده جدید برای مونتاژ لوله ها با مواد کاملا خوراکی توسط پلی ران تولید شده تا برای مجری آسیب زا نباشد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman