مدیر مهندسی پلی‌ران:

طبق مسئولیت اجتماعی، پلی‌ران تولید محصولات کندسوز را اولویت قرار داده است

طبق مسئولیت اجتماعی، پلی‌ران تولید محصولات کندسوز را اولویت قرار داده است
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۲۰ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

مدیر مهندسی پلی‌ران عنوان کرد: پلی‌ران با توجه به مسئولیت اجتماعی خود، یک دسته از محصولات را به گونه ای تولید کرده تا کندسوز باشد و با تولید این محصولات اطمینان خاطر بیشتری در ساختمان ها و تاسیسات فاضلاب ایجاد شود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، محمد قاسمی مدیر مهندسی پلی‌ران در پنل "بنای برتر و کنترل حریق" با اشاره به ویرایش مبحث ۱۶ و الزام استفاده از مواد کندسوز تا گرید B1 اظهار داشت: صرفا نمی توان تمام مسئولیت را به سازمان آتش نشانی تحمیل کرد بلکه هر سازمان و بخش موظف است تا در این زمینه ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: پلی ران سعی کرده این رویه را اولویت قرار دهد و یکی از محصول تولید شده پروتکت پلی‌ران،انتقال حریق در زمان آتش سوزی را به حداقل می رساند.

مدیر مهندسی پلی‌ران بیان کرد: بعد از پلاسکو، مقررات مبحث ۱۶ استانداردهای خاصی را تعریف کرده تا حداقل انتقال حریق به طبقات ساختمان رخ دهد، در این راستا گرید B1 کندسوزترین مواد اولیه را دارد.

قاسمی سپس گفت: در زمان حریق یکی از آیتم های مهم زمان است هر چه زمان بیشتر باشد امکان نجات افراد بیشتری وجود دارد که در این راستا استفاده از مواد اولیه کندسوز در دنیا در حال افزایش است و طبق بررسی انجام شده، استفاده از متریال کندسوز زمان نجات افراد را از ۵ دقیقه به ۱۵ دقیقه افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: پلی‌ران با توجه به این مسئولیت اجتماعی یک دسته از محصولات را به گونه ای تولید کرده تا کندسوز باشد و با تولید این محصولات اطمینان خاطر بیشتری در ساختمان ها و تاسیسات فاضلاب ایجاد شود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman