مذاکره ای با چین برای ساخت مسکن نداشته ایم

مذاکره ای با چین برای ساخت مسکن نداشته ایم
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۹ | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

وزارت راه و شهرسازی انتشار خبری مبنی بر اینکه "دولت پیشنهاد داده تا چین چهار میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است" را تکذیب کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به پکن مذاکرات سازنده ای توسط وزیر راه و شهرسازی با طرف های چینی صورت گرفته که در آینده نزدیک ثمره این مذاکرات و توافقات برای مردم عزیز قابل لمس خواهد بود.

در این اطلاعیه به نقل از وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی طرح این موضوع از سوی یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه طرف ایرانی پیشنهاد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی به چینی ها داده و آنها هم نپذیرفته اند کذب عنوان شد.

وی در ادامه گفت: انتظار است همکاران فعال در حوزه رسانه اطلاعات درباره طرح نهضت ملی مسکن و سایر امور مربوط به حوزه وزارت راه و شهرسازی را از درگاه رسمی این وزارت خانه دریافت و منعکس نمایند و با بیان مطالب نادرست فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر نگذارند.

در اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی آمده‌ است: اخیراً یکی از روزنامه های کشور در گفتگو با عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق، اطلاعات غلط و ناقص در مورد پروژه های مشارکتی وزارت راه و شهرسازی و طرف چینی بیان کرده است.

ایسنا


برچسب ها:

طرح نهضت ملی مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman