نهضت مسکن در خراسان جنوبی وارد فاز اجرا شد

نهضت مسکن در خراسان جنوبی وارد فاز اجرا شد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۴ | ۱۴۰۱/۱۱/۲۵

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از شروع عملیات اجرایی ۹ هزار و ۱۴۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار خانوار خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، قاسم تنها شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی بیان داشت: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار خانوار، عملیات اجرایی ۹ هزار و ۱۴۵ واحد شروع شده است که از این تعداد در سال ۱۳۹۹ و سال گذشته عملیات اجرایی ۶ هزار و ۱۱ واحد به پایان رسیده است.

وی با بیان این که ۴۴ هزار و ۸۳۹ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر خراسان جنوبی ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار و ۳۸ نفر تاکنون تأیید نهایی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی تصریح کرد: در خراسان جنوبی ۳۱ شهر وجود دارد که بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با وزارت راه و شهرسازی مقرر شد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر که ۳۰ شهر استان را شامل می شود مدیریت نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن واگذار شود.

به گفته وی مشکلی برای تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر وجود ندارد و با همکاری بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی زمین های مورد نیاز در بیشتر شهرهای خراسان جنوبی تأمین شده است.

وی ادامه داد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر خراسان جنوبی جز قاین ساخت مسکن به صورت ویلایی انجام می شود و تلاش می کنیم که در قاین هم واحدهای نهضت ملی مسکن به شکل ویلایی احداث خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید: فراز و نشیب های نهضت مسکن در خراسان جنوبی

مهر


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman