معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

رونمایی از بسته حمایتی مسکن در هفته تعاون

رونمایی از بسته حمایتی مسکن در هفته تعاون
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۸ | ۱۳۹۸/۰۵/۱۰

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی بسته حمایتی مسکن در هفته تعاون به منظور حل مشکلات مسکن شهروندان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد کبیری در حاشیه بازدید از برج های ۹۰۶ واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان قزوین گفت: در این بسته حمایتی بین اعضای تعاونی های انبوه سازان مسکن، پیمانکار طرح و بانک توسعه تعاون یک مثلث حمایتی ایجاد شده و بانک با حمایت مالی به فرآیند تکمیل و تحویل مسکن در یک بازه زمانی معین اقدام خواهد کرد.

وی به زمان بهینه در تکمیل مسکن اشاره کرد و گفت: در یک تعاونی مسکن آنچه بیش از همه باید مورد توجه واقع شود، تسریع تکمیل طرح در زمان مشخص است که به سودآوری بیشتر برای اعضا و کاهش هزینه ها منجر می شود.

کبیری با اشاره به علت ایجاد مشکلات در تعاونی های مسکن توضیح داد: مهمترین عاملی که به ایجاد مشکل در تعاونی های مسکن منجر می شود، ناتوانی برخی اعضا در پرداخت های سر موعد است که در این طرح به حل مشکلاتی از این قبیل و تامین مالی منظم تاکید می شود.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین خاطر نشان کرد: حل مشکلات تعاونی های مسکن در اولویت سیاست های دولت قرار دارد و ما اعتقاد داریم که با توجه به ظرفیت های بانک توسعه تعاون می توان بسیاری از موانع را از پیش رو برداشت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز با هدف بررسی مسایل و مشکلات تعاونی ها و آشنایی با توانمندی های این بخش به استان قزوین سفر کرده بود.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman