مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد:

برگزاری فراخوان عمومی در حوزه معماری شهری کیش

برگزاری فراخوان عمومی در حوزه معماری شهری کیش
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۷ | ۱۳۹۹/۰۸/۱۸

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری فراخوان عمومی با هدف دعوت از متخصصان تراز اول کشور در حوزه معماری شهری کیش خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، غلامحسین مظفری گفت: اعلام این این فراخوان در راستای انجام مطالعات و تحقیقات راهبردی و استخراج اطلاعات مورد نیاز برای عملیات و اجرای طرح های معماری در یک چارچوب اصولی و کاربردی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی افزود: تا کنون طرح های معماری مناسبی در جزیره ارائه شده است و ظرفیت های موجود از منظر شهری، زمینه انجام کارهای بزرگ و با کیفیت را در این منطقه فراهم کرده است. با این حال باید به هر میزانی که می توانیم توجه به معماری شهری و طراحی المان های دقیق و اصولی را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

رایس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه‌های شرکت عمران، آب و خدمات در حوزه معماری شهری گفت: برگزاری چهار دوره "ساخت المان و مجسمه سازی" با هدف ایجاد جذابیت و جاذبه های منظر شهری در کیش، الگوی مناسبی در زمینه معماری شهری در کشور به حساب می‌آید.

مظفری بر تاکید بر استفاده از ظرفیت های فنی و هنری کشور تصریح کرد: برای بهره مندی از آثار بسیار ارزشمند هنرمندان تراز اول کشور و ظرفیت های موجود این منطقه می توانیم فعالیت های معماری شهری قابل توجهی را اجرا کنیم و شاهد بهترین های دنیا در این منطقه باشیم.

ایرنا

برچسب ها:

معماری ،کیش 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman