از سوی مسوولان شهرستان سبزوار تاکید شد:

ضرورت اجرای طرح‌های توسعه مجتمع سنگ کلیدر

ضرورت اجرای طرح‌های توسعه مجتمع سنگ کلیدر
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۰ | ۱۳۹۹/۰۷/۲۱

در بازدید جمعی از مسوولان شهرستان سبزوار از مجتمع سنگ کلیدر بر ضرورت اجرای طرح‌های توسعه این واحد صنعتی تاکید شد.

به گزارش اخبار ساختمان، در این بازدید دکتر بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس علی امیدبخش رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار و حسین اسداللهی فرماندار داورزن ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد صنعتی در جریان برنامه‌های توسعه‌ای این مجتمع قرار گرفتند.

بهروز محبی با تاکید بر ضرورت تسریع در روند صدور مجوزهای قانونی و ایجاد بسترهای لازم برای اجرای طرح‌های توسعه مجتمع سنگ کلیدر، تاکید کرد: راه‌اندازی این واحد صنعتی بعد از سالها تعطیلی و بلاتکلیفی یک اقدام تحسین برانگیز در سال جهش تولید محسوب می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا زمینه اشتغالزایی بیشتر در این مجموعه را فراهم کنیم.

 



علی امیدبخش رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز با حائز اهمیت برشمردن فعالیت‌های این مجتمع در منطقه داورزن افزود: با اجرای طرح توسعه این واحد صنعتی و راه‌اندازی خط تولید پیشرفته سنگ‌های مصنوعی تحول بزرگی در زمینه صادرات صنعتی و ارزآوری ایجاد خواهد شد و در تلاش هستیم تا با تسریع روندهای اجرایی این پروژه به پیشرفت طرح‌های صنعتی در منطقه سبزوار سرعت دهیم.

حسین اسداللهی فرماندار داورزن نیز ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت‌های مجتمع سنگ کلیدر در منطقه افزود: هدفگذاری برای توسعه اشتغال صنعتی در منطقه داورزن یک اولویت مهم به شمار می‌رود و تمام دستگاههای اجرایی مستقر در این شهرستان توان خود را برای حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل فرآیندها به کار گرفته‌اند.

 



هادی حسنی نسب مدیر مجتمع سنگ کلیدر نیز تصریح کرد: با اجرای طرح‌های توسعه این مجموعه شاهد اشتغالزایی گسترده و تولید محصولاتی مدرن و با قابلیت صادرات به بازارهای منطقه‌ای و بین المللی خواهیم بود و امیدواریم روند صدور مجوزهای مربوطه با سرعت بیشتری دنبال شود.

مجتمع سنگ کلیدر در کیلومتر ۵۵ جاده سبزوار تهران و حدفاصل روستاهای مهر و صدخرو واقع شده و در زمینه فرآوری و تولید سنگ های ساختمانی فعالیت می‌کند.

 

 

 

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman