همزمان با اجرای مرحله دوم طرح برخورد با بنگاه‌های املاک متخلف؛

۲۶ بنگاه املاک در مهریز پلمب شدند

۲۶ بنگاه املاک در مهریز پلمب شدند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۲ | ۱۳۹۹/۰۶/۲۴

دادستان مهریز از اجرای مرحله دوم طرح برخورد با بنگاه‌های مشاوره املاک متخلف در این شهرستان و پلمب ۲۶ بنگاه در این رابطه خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، «علی زارع» با اشاره به این که در مرحله اول این طرح با ۱۵ بنگاه متخلف در سطح شهر مهریز برخورد شد، افزود: در این نابسامانی بازار مسکن باز هم در مرحله دوم برخورد با بنگاه‌های متخلف، کرکره‌ی شش بنگاه متخلف در حوزه شهر و پنج بنگاه متخلف در روستاهای مهریز پایین کشیده شد.

وی با اشاره به این که میزان تخلفات در اجرای مرحله دوم به مراتب کمتر از مرحله اول بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه بنگاه بدون مجوز در سطح شهرستان وجود ندارد و بسیاری از بنگاه‌های شهرستان مجهز به دوربین مدار بسته شده‌اند و مشاوران حقوقی برای بنگاه‌ها تعیین و بنگاه‌های املاکی آیین‌نامه و ضوابط مربوطه را رعایت می‌کنند.

دادستان مهریز ادامه داد: در آینده نزدیک مرحله سوم این طرح نیز اجرا و در این مرحله، قیمت کارشناسی دو یا سه منطقه پر معامله حوزه شهرستان تهیه و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زارع در پایان تأکید کرد: رعایت نکردن نرخ کارشناسی، ایجاد نرخ‌های کاذب و انجام معاملات صوری و نارضایتی شهروندان از عمده تخلفات بنگاه‌های متخلف شهرستان است و در همین راستا نیز برخورد با سوداگران ملک و مسکن همچنان تداوم خواهد داشت.

ایسنا


برچسب ها:

بنگاه املاک ،مهریز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman